Grupa Polsat Plus jako jedyna oferuję Disney+. Źródło: PLUSPL/YouTube
Grupa Polsat Plus jako jedyna oferuję Disney+. Źródło: PLUSPL/YouTube

Grupa Polsat Plus jako jedyna oferuje Disney+. Atrakcyjnych pakietów nie brakuje

Redakcja Redakcja Media Obserwuj temat Obserwuj notkę 8
Disney+ wszedł do Polski po ponad trzech latach od premiery w Stanach Zjednoczonych. Jedynym operatorem w Polsce, który go oferuje, jest grupa Polsat Plus. Teraz rozpoczęła się kampania reklamowa pakietów Polsat Box, Plusa, Netii i Polsat Box Go z serwisem streamingowym Disney+.

W dniu premiery 14 czerwca usługa streamingowa Disney+ pojawiła się w ofertach Polsat Box, Plusa, Netii i Polsat Box Go. 

Disney+ dla Plusa i Polsat Box 

Grupa Polsat Plus to jedyny operator usług płatnej telewizji i telekomunikacyjny w Polsce, który oferuje Disney+.

Oferta Polsat Box oferuje pakiety telewizji razem z Disney+ w ofertach z pakietem L i z pakietami dodatkowymi oraz abonamentem od 100 zł/miesięcznie. Natomiast Plus promuje ofertę z platformą streamingową w wersji z abonamentem głosowym oraz internetowym (Internet 5G/LTE i Plus Światłowód). Warto dodać, że oferta promowana jest również w nowym pakiecie Polsat Box Go Premium z Disney+.

Kampania reklamowa grupy Polsat Plus z Disney+

Kampania reklamowa została przygotowana przez agencja Freundschaft. W ramach tej kampanii firma przygotowała spoty reklamowe, radiowe, materiały do salonów oraz kampanię OoH (Out-of-home).

W spotach reklamowych możemy zobaczyć m.in. aktorów Jacka Braciaka i Wojciecha Mecwaldowskiego, którzy już wcześniej grali w reklamach grupy Polsat Plus.

– Kooperacja Plusa i Disneya to spore wyzwanie. Musieliśmy dostosować się do wytycznych zza oceanu i pracować w dużej dyscyplinie czasowej – powiedziała w rozmowie z portalem wirtualnemedia.pl Weronka Zielińska, creative group head Freundschaft.

Disney+ przebojem wbił się do Polski 

Z danych agencji Nielsena wynika, że oglądalność Disney+ w pierwszym tygodniu w Polsce wynosiła 1,9 miliona osób. HBO Max, które debiutowało w marcu, w tym samym okresie miało o ponad 700 tys. mniej widzów. Widzowie, którzy oglądają Disney+ w większości wybierają do tego telewizor.

Disney+ zadebiutował w Polsce po ponad trzech latach od premiery w USA. Udostępnił on na początku ponad 800 filmów, 1000 seriali oraz 150 oryginalnych produkcji. Przede wszystkim Disney+ w Polsce to prawdziwa gratka dla fanów Star Wars. Na widzów czekają kolejne sezony „Mandalorian” i długo wyczekiwana premiera: „Obi - Wan Kenobi”. W ramach jednego abonamentu z serwisu może korzystać jednocześnie czterech użytkowników online.

MP

Czytaj dalej:


Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura