Piątkowa audycja w TOK FM z udziałem Tomasza Lisa i Donalda Tuska, fot. TOK FM
Piątkowa audycja w TOK FM z udziałem Tomasza Lisa i Donalda Tuska, fot. TOK FM

Radio TOK FM nie chce już poranków z Lisem. Żakowski musiał się z tym pogodzić

Redakcja Redakcja Media Obserwuj temat Obserwuj notkę 38
Tomasz Lis został zawieszony jako stały gość audycji Jacka Żakowskiego w Radiu TOK FM - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Były szef "Newsweeka" znika z anteny do czasu wyjaśnienia zarzutów o mobbing i inne niewłaściwe zachowania wobec podwładnych.

Lis komentatorem w audycji Żakowskiego

Tomasz Lis w piątki był gościem Jacka Żakowskiego w audycji „Poranek Radia TOK FM” (w godz. 7-9). Wraz z Wiesławem Władyką od 19 lat tworzyli słynny tercet komentatorów życia politycznego.

Po rozstaniu się Tomasza Lisa z „Newsweekiem” Żakowski zapewniał w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl: - Tomek Lis przychodził do mnie, kiedy prowadził "Fakty" w TVN, kiedy prowadził "Wydarzenia" w Polsacie, jak wywalili go z Telewizji Polskiej i kiedy odchodził z "Wprost". Chcę przez to powiedzieć, że nasz związek jest dużo poważniejszy niż praca. Oczywiście więc, że będzie do mnie przychodził także i teraz, przecież będzie w dalszym ciągu Lisem.

Polecamy: Flis: Na miejscu opozycji dałbym na mszę, by PiS zrealizował ten projekt

WP pisze o zarzutach podwładnych wobec Tomasza Lisa

To właśnie na antenie TOK FM Lis komentował artykuł Wirtualnej Polski na swój temat, w którym poruszono wątek poniżania i zastraszania pracowników. - To zestaw półprawd, ćwierćprawd, rozdmuchanych, poprzekręcanych, opartych na zeznaniach dwóch osób, które według mnie zasadnie usunąłem z redakcji. Dziś zrobiłbym to samo. Nie chcę tego zbyt ekstensywnie komentować, bo nadmierne komentowanie bzdur tylko je nobilituje – mówił były naczelny "Newsweeka".

Czytaj więcej: Podwładni Lisa skarżą się na mobbing. "Mówił, że jak się komuś nie podoba, to może wyp..."

Radio TOK FM zawiesza Tomasza Lisa

Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, we wtorek kierownictwo TOK FM, w porozumieniu z Jackiem Żakowskim, zdecydowało o czasowym niezapraszaniu Tomasza Lisa do piątkowego programu jako komentatora. Natomiast Jacek Żakowski poinformował, że „do sprawy odniesie się w piątek na antenie”.

ja



Czytaj także:

Sterczewski jechał rowerem w stanie nietrzeźwym. Teraz przeprasza

Miedwiediew grozi trzecią wojną światową w przeddzień szczytu NATO

Giertych o tym, czy zostanie prokuratorem generalnym: "Mam zbyt gołębie serce"

Ukraińscy żołnierze uziemili kolejny rosyjski śmigłowiec. To bardzo kosztowny łup

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura