screen z kanału FightsportPL
screen z kanału FightsportPL

Przegrał walkę o pas, będzie bił się w wyborach. Ma startować z list Konfederacji

Redakcja Redakcja Sporty walki Obserwuj temat Obserwuj notkę 4
Z oktagonu na listy wyborcze? Wszystko jest możliwe. Chodzi o 37-letniego Grzegorza Szulakowskiego, który w 2021 roku odszedł z organizacji Konfrontacja Sztuk Walki (KSW) i zaczął karierę we freak-fightach. Zawodnik MMA właśnie ujawnił, że wystartuje w wyborach samorządowych z listy wyborczej Konfederacji.

Szulakowski idzie do polityki

Szulakowski jest weteranem polskiego MMA, który bije się od 2010 roku. Chciał szturmem podbić KSW, ale chociaż walczył bardzo efektownie, to nie zawsze efektywnie, bo z czołowymi zawodnikami odnosił porażki. W pięciu ostatnich walkach ani razu nie zwyciężył. Zremisował z Arturem Sowińskim, ale przegrywał z Marianem Ziółkowskim, Szamilem Musajewem i w walce o pas - przez poddanie - z Mateuszem Gamrotem, który obecnie z powodzeniem walczy w najlepszej organizacji na świecie UFC. 

Przed rokiem Szulakowski przegrał jednogłośną decyzją sędziów z Normanem Parke (były też były zawodnik KSW), ale na gali freak-fightowej Prime MMA. W sobotę stoczy drugą walkę dla tej organizacji - z Pawłem "Trybsonem" Trybałą. 

Z KSW do Konfederacji

Swoje plany polityczne Szulakowski ujawnił w rozmowie z branżowym kanałem Fightsport. 


Prowadzący wywiad zauważył: - Stałeś się Konfederatą. 

- Tak. Mam zamiar teraz startować na radnego miasta Namysłów, za pięć lat mam zamiar startować na posła, bo mnie do tego namawiają - powiedział Szulakowski. - Ja jestem taki polityk, że jak będą oglądać te sesje, to będzie jak na Prime. Idę tam porządki robić, wiele rzeczy nie podoba mi się w Namysłowie. 

Dlaczego Szulakowski wybrał Konfederację? Jak mówi, nie zgadza się ze wszystkimi postulatami tego ugrupowania, ale w większości są zbliżone do jego przekonań i da tej partii kredyt zaufania. Zawodnik dodał, że kiedyś uwierzył tak w Pawła Kukiza, który go zawiódł. 

- Myślę, że jest tam grono ludzi, którzy wiedzą co robią i chcą dobrze dla Polski - powiedział Fightsport Szulakowski. 

MAD

fot. screen z kanału FightsportPL

Czytaj dalej:

Komentarze

Inne tematy w dziale Sport