Drodzy Państwo, ja też bardzo lubiłem Va Banque z udziałem pana Przemka, ale zaufajcie mi, że nie wszystkie decyzje są motywowane polityką czy chęcią utarcia komuś nosa. Pan Przemek to niesamowita marka i wspaniały dziennikarz dlatego skupmy się na tym, a
Drodzy Państwo, ja też bardzo lubiłem Va Banque z udziałem pana Przemka, ale zaufajcie mi, że nie wszystkie decyzje są motywowane polityką czy chęcią utarcia komuś nosa. Pan Przemek to niesamowita marka i wspaniały dziennikarz dlatego skupmy się na tym, a

Babiarz i Norbi tracą programy w TVP. Co dalej z przyszłością gwiazd?

Redakcja Redakcja Media Obserwuj temat Obserwuj notkę 9
Przemysław Babiarz pozostaje w TVP, ale traci program "Va Banque" na rzecz Radosława Kotarskiego. Dziennikarz ujęty jest w składzie ekipy TVP Sport na Igrzyska Olimpijskie w Paryżu. Z nową TVP żegna się natomiast na dobre Norbi, który od ponad czterech lat prowadził "Koło Fortuny".

Babiarz pojedzie na IO, ale traci 

Przemysław Babiarz to jedna z największych gwiazd Telewizji Polskiej. Oprócz prowadzenia popularnego teleturnieju "Va Banque" jest również dziennikarzem sportowym. Ze stacją związany jest od 1995 roku, a w swojej wieloletniej karierze komentował m.in. pływanie, lekkoatletykę oraz skoki narciarskie. 

Tuż po przejęciu Telewizji Polskiej przez ekipę ministra Bartłomieja Sienkiewicza, media obiegła informacja, że Babiarz pożegna się ze stacją. Wydaje się jednak, że zapowiedzi się nie sprawdzą i dziennikarz obroni swoje miejsce. – Jest ujęty w składzie ekipy TVP Sport, która będzie relacjonowała przebieg igrzysk olimpijskich w Paryżu – powiedział w rozmowie z wirtualnemedia.pl Jakub Kwiatkowski, dyrektor stacji.

"Va banque" bez Babiarza 

Babiarz stracił natomiast "Va banque". Obecnie trwają nagrania do kolejnych odsłon programu, a na planie, zamiast Babiarza, pojawił się Radosław Kotarski.

– Drodzy Państwo, ja też bardzo lubiłem Va Banque z udziałem pana Przemka, ale zaufajcie mi, że nie wszystkie decyzje są motywowane polityką czy chęcią utarcia komuś nosa. Pan Przemek to niesamowita marka i wspaniały dziennikarz dlatego skupmy się na tym, aby życzyć mu dużo zdrowia i wysłać mu tyle dobrej energii, ile tylko potrafimy. Ściskam Was ciepło i do zobaczenia! – napisał Kotarski na komentarze sugerujące, że decyzja o zwolnieniu Babiarza miała charakter polityczny. 

Babiarz musi wygrać walkę z chorobą 

Babiarz musi najpierw uporać się z innym problemami. Dziennikarz w ostanim czasie nie poleciał m.in. na halowe mistrzostwa świata w lekkoatletyce w Glasgow, które miał relacjonować. Tłumaczono wówczas, że mam problemy zdrowotne. Sprawa wydaje się jednak o wiele poważniejsza, ponieważ - jak donosi "Fakt" - Babiarz przebywa w szpitalu, gdzie walczy o powrót do zdrowia.

– Przemek walczy o zdrowie, oczywiście marzy, wręcz modli się o to, by wrócić do pełni sił i być na letnich mistrzostwach. Lekkoatletyka, to jego wielka miłość i pasja. On w to wierzy i to mu daje siłę – mówi informator tabloidu.

Norbi znika z "Koła Fortuny" 

Z telewizyjną "Dwójką" żegna się natomiast Norbi. Muzyk przez ponad cztery lata prowadził popularny teleturniej "Koło Fortuny". Jak wyznał w rozmowie z "Faktem", o odejściu dowiedział się z mediów. – Nie mam żadnych informacji oficjalnych. Dowiedziałem się z mediów, że już nie pracuję. Zresztą nikt nie ma takiego obowiązku, bo nie byłem na etacie. Ale "Koło Fortuny" prowadziłem 4 lata i nikt mnie nie zawiadomił. Nie interesuje się tym specjalnie, bo mam swoje zajęcia estradowe, na tym się skupiam – powiedział. 

Teleturniej poprowadzi teraz Robert El Gendy, który jest weteranem w Telewizji Polskiej. Celebryta pracuje w niej od 24 lat, a aktualnie jest prowadzącym w "Pytaniu na Śniadanie". – Z Robertem El Gendy znamy się od lat. Przede wszystkim jest to mój kolega z Olsztyna z lat młodzieńczych. Pracowaliśmy razem w lokalnych mediach. Ja w radiu, on w telewizji – powiedział Norbi w rozmowie z ShowNews. Podkreślił jednocześnie, że nie dziwi go wybór tak "utalentowanego prowadzącego". 

MP

Przemysław Babiarz odchodzi z "Va banque". Fot. Va banque/Facebook 

Czytaj dalej:

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura