Znikają ważne funkcje z Żabki. Sklep już nie będzie tak wygodny

Redakcja Redakcja Handel Obserwuj temat Obserwuj notkę 16
Sieć Żabka od zawsze słynęła z tego, że miała dużo udogodnień dla klientów. Możliwość odbioru paczek, własny system płatności, czy też subskrypcje np. na kawę, to niektóre z przyjaznych opcji sklepu. To jednak się zmienia, bo Żabka planuje wycofać wszystkie ze wspomnianych usług.

Koniec z "Żappka Pay" 

Wprowadzona "Żappka Pay" przez sieć sklepów Żabka była innowacyjną usługą, dzięki której można było zapłacić w sklepie za pośrednictwem aplikacji. Pomysł spodobał się wielu klientom i chętnie korzystali z tej usługi. Wystarczyło jedynie dodać kartę do swojej aplikacji i przy kasie poinformować kasjera o sposobie płatności. 

Wszystko co dobre, szybko się jednak kończy. Żabka postanowiła zamknąć usługę. Użytkownicy aplikacji Żappka otrzymali wiadomość e-mail ze zmianami, jakie zaplanowała sieć. Jedna z nich dotyczyła właśnie żabkowych płatności. "Żappka Pay przestanie działać już 17 czerwca 2024 roku" – czytamy. 


To nie wszystko 

Gdyby tego było mało, to Żabka zdecydowała się wyłączyć kilka innych usług i funkcji. Jedną z nich jest "Żappka Post". Usługa dawała klientom możliwość śledzenia zamawianych paczek, a także ułatwiała ich odbiór w sklepach sieci. Jej wyłącznie, a także gry "Żabu" planowane jest na koniec lipca.

Uczestników programu lojalnościowego sieci zasmuci również fakt, że sklep wyłącza historię żappsów (punktów zdobywanych za lojalność) oraz możliwości przelewania ich innym użytkownikom. Ta zmiana także planowana jest na koniec lipca. 

Koniec z subskrypcją na kawę w Żabce? 

Z końcem 2022 roku, Żabka wprowadziła również innowacyjną subskrypcję na kawę, nazwano ją "kawonament”. Dzięki temu, mogliśmy wykupić usługę, w której w cenie 49,99 zł miesięcznie odbieraliśmy nawet 30 kaw. Była to korzystna opcja, ponieważ wówczas cena jednej kawy wynosiła 1,61 zł. 

Zdaje się, że i ta usługa zostanie wycofana. W nowym regulaminie sklepu, można przeczytać, że nastąpią zmiany "możliwości zakupu lub przedłużenia subskrypcji do 30 czerwca". "Szczegółów nie znamy, ale komunikat sformułowany został tak, jak gdyby Żabka zamierzała zrezygnować - przynajmniej czasowo - także z tego projektu" – zauważa portal wiadomoscihandlowe.pl. 

MP

Z Żabki znikają popularne usługi. Fot. Żabka/mat. prasowe

Czytaj dalej:

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka