Amstern Amstern
2388
BLOG

Proszę się rozejść!

Amstern Amstern Koronawirus Obserwuj temat Obserwuj notkę 179

Bodajze w "Zmiennikach" jest scena, ze do samotnie stojacego na chodniku artysty Kowalewskiego podchodzi milicjant artysta Ferency i mowi: "prosze nie robic zbiegowiska - rozejsc sie!"

Od wczoraj nie wolno robic zbiegowisk, góra 2 osoby. Chyba, ze rodzina.
W samochodzie gora 2 osoby. Kierowca za kierownica, a druga osoba na tylnym siedzeniu, po przekatnej.
Na szczescie wczoraj kandydat Laschet obronil mnie przed i innych przed aresztem domowym.

Przed supermarketem stoi gosciu jak za PRLu prowadzacy liste kolejkowa. Liczy klientow i wpuszcza lub nie wpuszcza. Kwadrans czekac przed drzwiami nie chcialo mi sie, nie zjem dzisiaj ostryg i nie wypije szampana, bedzie reszta wczorajszego bigosu.

Ide z recepta do apteki. Normalnie przed drzwiami kolejka, a w srodku jeden klient. Dzisiaj nikt. Macham przez okno ze wchodze i wchodze. Na podlodze paski, gdzie stanac, bo dyskrecja. Staje. Pani za plexiglasowa szyba mowi "prosze!". Wyciagam recepte, ale nie dosiegami do szczeliny w plexi. Gimnastykuje sie, potem jednak wchodze na linie i dosiegam.
Na to pani magister mowi: "patrz pan, te linie mamy juz pare lat; oznaczaja miejsce, gdzie ma stac drugi klient, kiedy pierwszy stoi przed okienkiem; nikt sie nigdy nie stosowal, a teraz kazdy pierwszy staje na dwa metry od okienka - czyz to nie jest piekne?!".
Dumny jak paw wychodze z apteki. Krople mi wrzuci kurier do skrzynki pocztowej, zeby nie brac do reki przed umyciem w domu rak.

Czytam Nevilla Shute "Ostatni brzeg". Taka jest aktualnie generalnie atmosfera.
W przerwach oczywiscie rower, bo tokarka toczy juz tylko na pol gwizdka.


(601)  1653561

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości