Amstern Amstern
1398
BLOG

Jutro 93. miesiecznica - pierwsza bez pana Antoniego

Amstern Amstern Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 76

Przykrosc wielka, ze jutro odbeda sie dwie 93. miesiecznice, jedna w Warszawie z Jaroslawem Kaczynskim, a druga w Toruniu z Antonim Macierewiczem. Rozlam w PiSie, bardzo mi przykro.

Liczylem, ze Antoni Macierewicz zachowa stanowisko ministerialne chociazby do ostatecznej 96. miesiecznicy 10. kwietnia 2018. A chocby jako minister bez teki d/s wyjasnienia katastrofy smolenskiej. Zeby uroczyscie oglosic raport koncowy.

A tu nici. Podejrzewam, ze Jaroslaw Kaczynski caly czas wiedzial, ze zadnego raportu koncowego na ostatnia miesiecznice nie bedzie. Powie, ze "Macierewicz? Nie znam? Premier Morawiecki go zdymisjonowal. Ja nie mam z tym nic wspolnego. Podkomisja smolenska? Uciekla do USA. Wrak tutki? Zlomiarze w Smolensku go rozniesli. A zreszta kogo to dzisiaj obchodzi, mamy przed soba wielkie dzielo Jeszcze Lepsza Zmiane. Amen."

A mialo byc tak pieknie...
Budowa ORP Slazak miala lada dzien byc doprowadzona do pelnego sukcesu.


(700)  835 335

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka