Wojtek Wojtek
412
BLOG

NFZ ciągle jest tajemnicą...

Wojtek Wojtek Zdrowie Obserwuj temat Obserwuj notkę 7

Z reguły, jeżeli ktoś zajmuje się publikacją własnych tekstów, wcześniej czy później spotka się z prośbą, której trudno jest odmówić. Taką prośbą jest dla mnie zapytanie o skuteczność pomocy rodzinom w rozumieniu opieki zdrowotnej gwarantowanej w Konstytucji.

Nie jest to krytyka działającej większości parlamentarnej. Jest to ciągle apel o skuteczność działania, ponieważ zdarzają się sytuacje, w których beneficjenci objęci prawem pozostają bez właściwej opieki...


Bez żadnych korekt przedstawiam apel, o opublikowanie którego zostałem poproszony:





Jak poprawić działanie służby zdrowia i NFZ ?


Każda władza pozostawia po sobie nowe dyrektywy i zalecenia. Ilość przepisów jest niejasna i ich interpretacja może być różna. Wydaje się, że obecnie najważniejsze jest zebranie i analiza wszystkich przepisów i ustaw i uznanie tylko takich, które są jasno interpretowane i oczywiste. Od czego zacząć?

Proponuję :

1.     Ubezpieczenia chorobowe dla pracowników i ich rodzin.




Wojtek
O mnie Wojtek

O mnie świadczą moje słowa...  .

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości