DotCa DotCa
196
BLOG

Więcej ofiar błedów medycznych w USA niż ofiar COVID-19 (?)

DotCa DotCa Służba zdrowia Obserwuj temat Obserwuj notkę 10

O obecności profesora kanadyjskiego dr. Denis Rancourt dowiedziałem się dzięki notce blogera @lulu.facet z jego notki i dyskusji pod nią. https://www.salon24.pl/u/lulek/1097558,swiatowa-ankieta-na-temat-szczepionki

Znalazlem też bardzo ciekawy, jeden naprawdę z ciekawszych dyskusji na temat COVID-19 która zawiera sporo poglądów które są defacto zgodne z moimi, jednak w przypadku pana Rancourt, on odwoluje się do konkretnych publikacji naukowych. Na przykład do tej, o której ja też slyszałem, że maseczki praktycznie nic nie dają. Osobiście myślałem ze było tylko jedno takie badanie w Danii, tymczasem dr. Rancourt odwołuje się do kilku.

Sam wywiad jest długi rodzaj luźnej dyskusji, miejscami troche nudny lecz ogólnie ciekawy. Trzeba jednak znać angielski i chyba być w jakimś stopniu związanym z nauka jako taką, chociaż wiekszość argumentów jest na tzw. Chlopski rozum.

Co mnie uderzyło to informacja o tym, że liczba przypadkow śmiertelnych w USA przypisywanych COVID, obecnie gdzieś na poziomie 270 tys., jest w dalszym ciagu mniejsza niż roczna liczba ofiar błedów medycznych szacowana na 400 tys. rocznie.

Szybko też sprawdziłem dane dla Kanady, i dowiedziałem się że w Kanadzie z powodu błędów medycznych umiera rocznie 28 tys. osób… no a dotychczasowe żniwo coronowirusa to 11 tys. w tym ponad 90% w domach spokojnej starości.

Brak tu komentarza, bo szczena opada, ale jak ktoś chce to niech sobie obejrzy… (wstawienie wideo z jakiegos powodu nie dziala)

https://www.bitchute.com/video/sWGgU9l44suR/?fbclid=IwAR35dM0N-Ik5AKamY2n3FC33bhtAZD9vuHiYtLvgJVm12i1V1YMn6RlLntQ


DotCa
O mnie DotCa

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo