Eternity Eternity
251
BLOG

Bryan Adams pozytywny wynik testu "po raz drugi w ciągu miesiąca"

Eternity Eternity Kultura Obserwuj notkę 16


Piosenkarz Bryan Adams ma pozytywny wynik testu na obecność COVID-19 "po raz drugi w ciągu miesiąca".

MILAN - Kanadyjski muzyk Bryan Adams twierdzi, że po raz kolejny przetestował pozytywnie na obecność COVID-19, mniej niż miesiąc po wycofaniu się z występu w Rock & Roll Hall of Fame z powodu pozytywnego testu.

Adams opublikował w czwartek post na Instagramie, w którym poinformował, że "po raz drugi w ciągu miesiąca" przeszedł test na obecność COVID-19 po przybyciu na lotnisko Mediolan Malpensa w Mediolanie, we Włoszech.

Rocker napisał, że "jedzie do szpitala", a następnie dodał post w piątek, w którym pokazał pracowników służby zdrowia w środkach ochrony osobistej od stóp do głów, którzy podają mu to, co opisał jako zapobiegawczy zastrzyk przeciwzakrzepowy.

Adams zrezygnował z zaplanowanego na 30 października występu w Rock & Roll Hall of Fame w Cleveland, Ohio, po tym jak testy na tę chorobę dały wynik pozytywny.

Jego zespół zarządzający powiedział wtedy, że jest w pełni zaszczepiony przeciwko COVID-19 i nie odczuwa żadnych objawów.

Nadchodzący album Adamsa nosi tytuł "So Happy it Hurts", a na jego stronie internetowej wymienione są daty tras koncertowych po Wielkiej Brytanii i Europie rozpoczynających się 29 stycznia 2022 roku, a także występ w Vancouver 31 grudnia.

Wokalista "Summer of '69" właśnie zakończył 10-dniową serię występów w Las Vegas przed pozytywnym testem w Mediolanie.

"Dziś wieczorem jest dla mnie pierwszy koncert od prawie dwóch lat", Adams napisał w poście na Instagramie 10 listopada, pierwszej nocy jego Las Vegas stint. "Ironią było otrzymanie Covid tuż przed rozpoczęciem tego koncertu (bez żadnych objawów), to prawie tak, jakby to było zaplanowane".

Pandemia i blokada naprawdę uświadomiły nam prawdę, że spontaniczność może zostać odebrana. Nagle nie mogłeś po prostu wskoczyć do samochodu i pojechać. Ta piosenka jest o wolności, autonomii, spontaniczności i dreszczyku emocji na otwartej drodze...

Nakręcony w Warehouse Studio, Vancouver, Kanada w 2021 r.

Reżyseria teledysku: Bryan Adams

Scenariusz: Bryan Adams i Gretchen Peters


TAK SZCZĘŚLIWY, ŻE AŻ BOLI

Driving down Trans-Canada 1

Top down I got the radio on - alright

Gonna get there tonight

A little closer every bend in the road

Motor pracuje, myślę, że eksploduję - w porządku

I got you in my sights

Blacktop burnin under my wheels

It's crazy how I feel

I'm so happy it hurts - I'm so happy it hurts

Jestem tak szczęśliwy, że to jest oburzające - jestem tak szczęśliwy, że to boli

Ten głupi grymas na mojej twarzy - to musi być jakaś klątwa

Rzuciłaś na mnie urok, kochanie - jestem taka szczęśliwa, że to boli

Słońce świeci i nie ma już deszczu.

Wciśnij gaz i zapomnij o bólu.

Let it go - out on the open road

Rocky mountains in the rearview mirror

Nie mogę się doczekać, aż tam dotrę

W porządku - będę jechał całą noc

Objechałem świat dookoła - niewiele mnie ominęło

But I ain't feel nothin' like this

Jestem tak szczęśliwy, że aż boli...


Eternity
O mnie Eternity

Try to be Meraki, - means “to do something with soul, creativity, or love”

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura