Gargangruel Gargangruel
1872
BLOG

Kubeł zimnej wody na łeb

Gargangruel Gargangruel Sejm i Senat Obserwuj temat Obserwuj notkę 57

 Już najwyższa pora, aby Prezydent ostudził rozgorączkowane głowy parlamentarzystów PiS, w tym - oczywiście - przywódców partii i wylał im ten tytułowy kubeł zimnej wody poprzez niedopuszczenie do "obrotu prawnego", bo tak się chyba w żargonie prawniczym mówi, gniota zwanego ustawą o SN.

Po pierwsze jest to oszustwo, bo NA PEWNO nie jest to projekt poselski. Gdyby był poselski, to tłumaczyliby go autorzy, a nie wiceminister sprawiedliwości.

Po drugie jest to niesamowity gniot. Dawno nie widziałem tak niechlujnie napisanego prawa i jest absolutnie NIEDOPUSZCZALNE, aby weszło ono w życie w istniejącej postaci. Głosowałem na PiS, aby tworzył DOBRE prawo, bo złego prawa mamy aż nadto. Nie interesuje mnie ŻADNE NOWE złe prawo, dlatego tylko że jest "nasze".

Po trzecie musi być jakaś kara za nieudolność i głupotę. Obejrzałem SPECJALNIE fragment obrad Senatu, w którym senator Borowski WSKAZUJE ewidentny błąd w ustawie. Powtarzam: EWIDENTNY.

I co? I gówno. Żadnemu z obecnych na sali funkcjonariuszy PiS NIE CHCIAŁO się zajrzeć do tekstu, aby potwierdzić ten fakt i natychmiast skorygować błąd. 

Co gorsza nie chciało się też i panu wiceministrowi, który powinien to uczynić Z URZĘDU.  Dlatego, dodatkowo,  uważam, że zasłużył na bezwzględną dymisję.

I na koniec. Specjalnie napisałem na wstępie Prezydent, a nie prezydent Duda, bo rzecz dotyczy autorytetu głowy państwa, najważniejszego urzędnika RP i to URZĄD Prezydenta powinien odrzucić ustawę, która w sposób absolutnie bezczelny chce pozbawić URZĄD Prezydenta jego prerogatyw. Takiego lekceważenia Prezydenta nie widziałem od czasów "przemysłu pogardy" wobec prezydenta Kaczyńskiego. To taki "ogień przyjacielski" tylko chyba nie przypadkowy.

Jak to prezydent Duda zrobi, to jego sprawa.  Wykluczyłbym jedynie weto, bo nie warta skórka wyprawki, ale wszelkie inne sposoby jak najbardziej WSKAZANE.

Gargangruel
O mnie Gargangruel

Jestem z Pragi. To widać, słychać i czuć.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka