GPS GPS
264
BLOG

AI pomaga przedłużyć gatunek ludzki

GPS GPS Rozmaitości Obserwuj notkę 10
Jak by­łem bar­dzo mło­dy, to po­do­ba­ły mi się ko­bie­ty na­tu­ral­ne. Mam to do dziś, gdy je­stem już w kwie­cie wie­ku. Na­tu­ral­ne, to zna­czy, bez ta­tu­aży, bez bo­tok­su, bez ty­ch na­pęcz­nia­ły­ch ust i wy­pcha­ne­go biu­stu, bez ope­ra­cji pla­stycz­ny­ch. De­li­kat­ny ma­ki­jaż je­st ok, ale ten no­wo­cze­sny, wy­zy­wa­ją­cy, je­st ra­czej od­stra­sza­ją­cy.

  Nie­mniej nie uwa­żam, że to ja mam ra­cję, a współ­cze­sna mło­dzież je­st ze­psu­ta. Uro­da to kwe­stia es­te­tycz­na, a to je­st bar­dzo su­biek­tyw­ne. Tak jak są róż­ne ka­no­ny pięk­na, tak też są róż­ne mo­dy co do ko­bie­cej uro­dy. Naj­czę­ściej cho­dzi o to, by zwa­biać męż­czy­zn do sto­sun­ku sek­su­al­ne­go słu­żą­ce­go roz­mna­ża­niu. W tej not­ce blo­go­wej wy­ja­śni­łem, ja­ki to ma zwią­zek z ewo­lu­cją na­sze­go ga­tun­ku: Usta glonojada

  Jed­nak ta dzi­siej­sza mo­da nie słu­ży przy­ro­sto­wi na­tu­ral­ne­mu. Im bar­dziej ko­bie­ty się oszpe­ca­ją (co uwa­ża­ją za upięk­nia­nie) ty­mi no­wo­cze­sny­mi spo­so­ba­mi, tym bar­dziej spa­da przy­ro­st na­tu­ral­ny, tym je­st mniej dzie­ci. A za­tem one od­strę­cza­ją, za­mia­st przy­cią­gać. Są asek­su­al­ne. Je­st wy­raź­na ko­re­la­cja mię­dzy no­wo­cze­sną mo­dą a dziet­no­ścią. Ta­tu­aże i usta glo­no­ja­da po­wo­du­ją wy­mie­ra­nie ga­tun­ku. Upodob­nia­nie ust do warg sro­mo­wy­ch po­wo­du­je, że męż­czy­zna od­da­je na­sie­nie do gar­dła, a tą dro­gą plem­ni­ki nie do­trą do ja­ja. Je­śli sto­su­nek ma być do­od­byt­ni­czy z po­wo­du dziw­ne­go ta­tu­ażu, to i z męż­czy­zną moż­na go od­być.

  Dla­te­go bar­dzo po­do­ba mi się ini­cja­ty­wa #Di­gni­fAI. Oni za­de­kla­ro­wa­li, że na­wet nie­le­gal­nie, bę­dą prze­ra­biać przy uży­ciu #AI zdję­cia ce­le­bry­tek z me­diów spo­łecz­no­ścio­wy­ch. Ogło­si­li, że ubio­rą in­sta­gra­mer­ki, oczysz­czą je z ta­tu­aży, uwol­nią od kol­czy­ków, wy­dłu­żą spód­ni­ce. Po­ka­żą, że ko­bie­ty mo­gą być ład­ne, jak są ubra­ne. To świet­ny po­my­sł, bo mo­że ukształ­to­wać gu­sta męż­czy­zn tak, że bę­dą wo­le­li te na­tu­ral­ne ko­bie­ty nie­oszpe­co­ne no­wy­mi mo­da­mi. I bę­dą wo­le­li nor­mal­ny sto­su­nek sek­su­al­ny z nor­mal­ną ko­bie­tą. Mo­że wte­dy na­sz ga­tu­nek jed­nak prze­trwa? Jak wi­dać AI mo­że w tym po­móc.

Grzegorz GPS Świderski
Moje media społecznościowe:

PS. Notki powiązane:

___________________
Sojusze samorządowe <- po­przed­nia not­ka
na­stęp­na not­ka -> LGBT to ideologia depopulacji
__________________

Tagi: gps65, kobiety, uroda, ewolucja

GPS
O mnie GPS

Blo­ger, że­gla­rz, informatyk, trajk­ka­rz, sar­ma­to­li­ber­ta­ria­nin, fu­tu­ry­sta. My­ślę, po­le­mi­zu­ję, ar­gu­men­tu­ję, po­li­ty­ku­ję, fi­lo­zo­fu­ję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości