hephalump hephalump
779
BLOG

A może rzucić to wszystko i wyjechać w... Gorce?

hephalump hephalump Podróże Obserwuj temat Obserwuj notkę 24

 Ponieważ nie mam co odsyłać pani Oldze Tokarczuk to pozostało mi tylko wysłać samego siebie gdzieś w plener. 

image

Wycieczka na Gorc marzyła mi się dawna.

image

A że pogoda wyśmienita to nie należało tych planów odkładać na później.

image

Nawet jeśli trzeba byłoby się trochę utrudzić na stromych ścieżkach. To warto...

image

Bo takie widoki... I takie ścieżki są tylko w Gorcach.

image

Dlatego jeśli ktoś chciałby odpocząć od polityki i spraw przyziemnych to polecam spakować plecak i ruszyć w Gorce. Tam niebo jest jakby bliżej i można jeszcze spotkać człowieka, z którym będzie nam po drodze.

hephalump
O mnie hephalump

w średnim wieku, niezbyt dynamiczny, z małego miasta przeniosłem się do dużego by w końcu uciec na wieś ;) Jeżeli przez jakiś dłuższy czas mnie nie ma to znaczy, że straszę prosiaki w lesie. kmarius[at]poczta.fm

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości