hephalump hephalump
97
BLOG

Pierwszy dzień wiosny AD 2018

hephalump hephalump Pogoda Obserwuj temat Obserwuj notkę 3

Tyle śniegu w mojej okolicy jeszcze nie było przez cała zimę. Tę, która właśnie niby odeszła.

Niestety muszę w domu przedłużyć sezon grzewczy i zwiększyć emisję CO2. Bo mi w chałupie efekt cieplarniany zanika i dzieci by mi zmarzły.

Na szczęście śnieg ma jedną zaletę. Jak leży na dachu to w domu jest tak przyjemnie cicho.

A i dywany wytrzepię na śniegu. Świetny, naturalny, 100% ekologiczny sposób na czyszczenie dywanów.

hephalump
O mnie hephalump

w średnim wieku, niezbyt dynamiczny, z małego miasta przeniosłem się do dużego by w końcu uciec na wieś ;) Jeżeli przez jakiś dłuższy czas mnie nie ma to znaczy, że straszę prosiaki w lesie. kmarius[at]poczta.fm

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości