sopii sopii
167
BLOG

Szarganie świętości ...

sopii sopii LGBT Obserwuj temat Obserwuj notkę 9

Tak, po tytule widać że będę pisać o aktywistach LGBT.  Bo z tego co widzę w tv, internecie w gazetach codziennych  to Oni są homofobami. Nie zwykli ludzie, którzy chcą tylko spokojnie pracować, odpoczywać na emeryturze, czy wychowywać dzieci i  budować normalne rodziny, normalne związki partnerskie, bez względu na to kto z kim i dlaczego. To wszystko są wybory indywidualne  i nikt nikomu nie powinien pchać  się do łóżka czy kuchni. Jednak aktywistom LGBT to jest mało, Oni chcą tolerancji, równości, a przepraszam jakiej równości? Mnie nie obchodzi z kim ten Michał vel Margot śpi, je czy spędza czas, On mi się narzuca . Oczywiście nie tak naprawdę , ale poprzez właśnie takie akcje  jak zawieszanie tych kolorowych "flag" gdzie tylko się da. Napisałam w cudzyslowie  bo w Polsce jest tylko jedna flaga BIAŁO CZERWONA i tylko jej jesteśmy winni cześć. Nie obchodzi mnie kto pod tym kawałkiem tęczowej tkaniny lata, ale dlaczego jest o tym tak głośno? Dlaczego  działacze LGBT nie szanują moich przekonań, a ja ich muszę, bo co?   Ja jestem gorsza  bo jestem biała i hetero? Jak ten Michał chce być Margot  to se może  być, ale niech ma to w dokumentach, bo jak dla mnie to to jest  tylko ksywka  i  nie muszę jej tolerować. Jeśli jednak w dokumentach ma zapisane że jest kobietą i nazywa się tak jak się nazywa  to w porządku, ale jeśli nadal ma zapisaną płeć męską to niech nie zgrywa idioty, tylko się weżmie za porządkowanie dokumentów. 

Podobnie inni co z nim wspólnie po ulicach miast latają, śpijcie z kim chcecie, kochajcie się z kim i gdzie chcecie,  ale skoro chcecie być traktowani na równi z innymi ludzmi to zachowujcie się jak ludzie , a nie zdegenerowane jednostki. Szanujcie innych przekonania, godność,nie narzucajcie swojej ideologi . Nie czujecie się dobrze  w  swojej skórze to sobie ją zmieniajcie, ale czy koniecznie musi o tym wiedzieć cały świat?  Chcecie być usłyszani      mówcie szeptem,  nie moje  to słowa, ale zawsze aktualne.


A profanowanie pomników wielkich Polaków czy krzyży tęczową płachetką na kijku   to godzi w uczucia patriotyczne i religijne, a jeśli tacy mądrzy jesteście i macie wszystko za nic to proponuję jak wszystko olewacie  to wszystko, powieście te "flagi" na synagogach, meczetach ,cerkwiach czy tam innych zborach . Boicie się, tylko co do chrześcijan jesteście cwani?  Słabo to o was świadczy.

sopii
O mnie sopii

"Prawdziwa cnota krytyk się nie boi."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo