Jan Filip Libicki Jan Filip Libicki
816
BLOG

Moje żądania wobec radnej PiS, Małgorzaty Jacyna – Witt

Jan Filip Libicki Jan Filip Libicki Polityka Obserwuj notkę 14
W związku z komentarzem radnej sejmiku zachodniopomorskiego, pani Małgorzaty Jacyna – Witt, do którego odniosłem się tutaj, mój adwokat wysłał w zeszłym tygodniu do pani radnej pismo przedprocesowe.
W związku z komentarzem radnej sejmiku zachodniopomorskiego, pani Małgorzaty Jacyna – Witt, do którego odniosłem się tutaj: (https://www.salon24.pl/u/jflibicki/1220322,o-pani-malgorzacie-jacyna-witt-i-odwadze-odpowiadam-radnej-pis). mój adwokat wysłał w zeszłym tygodniu do pani radnej pismo przedprocesowe. 
Domagam się w nim: przeprosin na łamach Gazety Polskiej i Gazety Wyborczej, przeprosin na jej koncie twitterowym oraz wpłaty 100 tysięcy zł na rzecz Stowarzyszenie Na Rzecz Integracji Osób Starszych i Niepełnosprawnych "Wieś bez barier" Chorzępowo 42, 64-410 Sieraków. Skan pisma powyżej.


Tu polityka zaczyna swój dzień: www.300polityka.pl
Poznań 2.0 – najważniejsi w jednym miejscu – bo informacja nie musi być nudna
http://miastopoznaj.pl/ 

Zobacz galerię zdjęć:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka