Pieczarki w solance JC
Pieczarki w solance JC
Joe Chal Joe Chal
924
BLOG

Joe Chal: - Pieczarki w solance!

Joe Chal Joe Chal Gotowanie Obserwuj temat Obserwuj notkę 5

Kiedyś przez przypadek dostałem dwie skrzynki pieczarek i nie wiedziałem, co z nimi począć. Wpadłem, więc na pomysł, aby przechować je w solance na grudniowe święta do bigosu.

Pieczarki są idealne na zimę po wypłukaniu wodą smakują jak świeże.

image

Składniki:

Średniej wielkości grzyby leśne (pieczarki)

1 litr wody

1 łyżka soli

Sposób przygotowania przepisu jest bardzo prosty:

Pieczarki dokładnie myjemy pod bieżącą wodą. Do wrzącej wody dodajemy sól i wkładamy grzyby. Gotujemy 15 min. Nakładamy do słoików zalewamy do pełna solanką, w której grzyby się gotowały.

Pasteryzujemy 30 min

„Najlepsze do mięs, bigosów, zup i sosów”!


Joe Chal
O mnie Joe Chal

Jestem prezesem i fundatorem Polsko Australijskiej Fundacji działającej na Rzecz Zdrowia i Rozwoju Dziecka. Prowadzę badania naukowe na temat „Autyzmu” (rehabilitacji) z wykorzystaniem komory hiperbarycznej.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości