Karzo Karzo
280
BLOG

Czy Prokop odda zęby

Karzo Karzo Polityka Obserwuj notkę 4

Prokop stwierdziła, że „tak zwani prawdziwi Polacy odmawiali Żydom życia i pracy we własnym kraju”. – Potem cieszyli się, kiedy Adolf Hitler rozwiązywał sprawę Żydów. A potem wyrywali im zęby nawet z grobów po śmierci. A potem doprowadzili do pogromów w Kielcach i mordu w Jedwabnem – stwierdziła.https://www.tvp.info/49366712/poslanka-lewicy-o-prawdziwych-polakach-cieszyli-sie-gdy-hitler-rozwiazywal-sprawe-zydow

 Już z noblistką Tokarczuk miałem problemy, bo kroniki rodziny i opowieści rodzinne niewolników i zamordowanych żydów nie zanotowały. Ktoś więc mojego niewolnika za..bał i mojego ... tak samo.

 Teraz Małgorzata Prokop obwieściła, że ktoś z mojej rodziny zęby żydom wyrwał. Dziadek za..bany podczas powstania, oficerem AK będący, z rwaniem raczej nic wspólnego mieć nie mógł i został z listy dentystów usunięty. Ojciec, człek w podeszłym wieku też słowo syna Akowca dał, że żyda nie tylko nie dotykał, ale i z szacunkiem do wymienionego podchodził. Sprawa więc jest wyjaśniona na szczeblu rodzinnym i wylazło mi, że ktoś zęby należące teoretycznie do mnie, praktycznie mi ten ktoś za..bał. Nie twierdzę, że w dentystę bawiła się rodzina Małgosi, ale coś Prokopowa ukrywa.

Karzo
O mnie Karzo

W języku istnieją zwroty, które same w sobie nie posiadają określonego znaczenia i dopiero kontekst i sytuacji, w jakiej są wypowiadane, nadaje im znaczenia. By nie zakłócić  rudymentarnego toku myślenia, sensu w bezsensie doradzam nie szukać. Jaką wartość ma człowiek, który nauczył się czytać i pisać, myślenie pozostawiając innym? (Ernst Hauschka) https://sites.google.com/view/karzo24/startseite

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka