Karzo Karzo
206
BLOG

Chocholi taniec

Karzo Karzo Polityka Obserwuj notkę 5

W wydawnictwie Europarlamentu skandaliczny artykuł o antysemityzmie. A tam zapis, że w chrześcijańskiej i konserwatywnej Polsce Auschwitz zamordował tysiące Żydów! Nic o okupacji Polski i nic o winie Niemiec- zauważa Witold Waszczykowski.

Rozważymy objęcie tej publikacji PE “Programem ochrony dobrego imienia Polski i Polaków”. Bez względu na skandaliczny niedawny wyrok TSUE, polskie prawo pozwala pozwać wydawcę takich kłamstw za sianie oszczerstw wymierzonych w naszą Ojczyznę- zapowiada prezes Ordo Iuris mec. Jerzy Kwaśniewski.

Skandaliczna publikacja. Interesujące, że autor przemilczał nazwę narodu, który kształtował ów „mainstream”, w imię którego mordowano Żydów, Polaków czy Romów. W mojej ocenie materiał na proces cywilny i reakcję- odpowiedział mec. Bartosz Lewandowski.

https://www.tysol.pl/a67673-Skandaliczne-wydawnictwo-PE-o-antysemityzmie-Ordo-Iuris-zapowiada-interwencje

O ,,skandalicznej publikacji" już pisałem (https://www.salon24.pl/u/karzo/1145305,przesadziles-witoldzie), ale że skandal zacznie się rozkręcać, do łba by mi nie przylazło. Jak taniec chocholi się zakończy, powiedzieć nie chcę, ale wypada mi podzielić się z faktami, o których Waszczykowski wspomnieć nie raczył.

Autorem publikacji jest Anthony James. Nie szukałem, kim bałwan jest i kto go finansuje, więc tylko skan tytułowy z publikacji wklejam:image

Do tego walnę skanem Waszczykowskiego:image

i skanem z publikacji gdzie bohaterem jest Patryk Jaki:image

Jak komuś do głowy strzeli myśl świetlista, że teraz zacznie się dojenie kasy z  “Programu ochrony dobrego imienia Polski i Polaków” to oświadczam, że o tej myśli słowem nie wspomniałem.

Karzo
O mnie Karzo

W języku istnieją zwroty, które same w sobie nie posiadają określonego znaczenia i dopiero kontekst i sytuacji, w jakiej są wypowiadane, nadaje im znaczenia. By nie zakłócić  rudymentarnego toku myślenia, sensu w bezsensie doradzam nie szukać. Jaką wartość ma człowiek, który nauczył się czytać i pisać, myślenie pozostawiając innym? (Ernst Hauschka) https://sites.google.com/view/karzo24/startseite

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka