Karzo Karzo
102
BLOG

Grażyna Wolszczak ./. Skarb Państwa

Karzo Karzo Polityka Obserwuj notkę 1

Krótkie wyjaśnienie dotyczące małego opóźnienia w odbiorze poczty z Ministerstwa Klimatu i Środowiska. Nie jestem jakimś Dworczykiem, więc tajemnica kontaktów jest pod moim specjalnym nadzorem.  Mam pocztę na Gmail (kiedyś googlemail) dwanaście lat i wiem, że włamanie na Gmail jest niemożliwe. Latają jakieś debilne plotki o tajemniczych hakerach, ale konkurencja jest, więc każdy o rynek walczy.

Pytanie dotyczące Wolszczak i pierwszą odpowiedź MInisterstwa Klimatu i Środowiska załączyłem w notce 

https://www.salon24.pl/u/karzo/1165221,bajzel-w-ministerstwie

W dniu 14.09.2021 otrzymałem odpowiedź drugą:


image

Krótkie podsumowanie.

Ministerstwo Klimatu i Środowiska reprezentowała Prokuratoria Generalna RP.  Wolszczak miała dwóch adwokatów. Odpowiedź krótka, szybka i pełna. 


Karzo
O mnie Karzo

W języku istnieją zwroty, które same w sobie nie posiadają określonego znaczenia i dopiero kontekst i sytuacji, w jakiej są wypowiadane, nadaje im znaczenia. By nie zakłócić  rudymentarnego toku myślenia, sensu w bezsensie doradzam nie szukać. Jaką wartość ma człowiek, który nauczył się czytać i pisać, myślenie pozostawiając innym? (Ernst Hauschka) https://sites.google.com/view/karzo24/startseite

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka