Karzo Karzo
176
BLOG

Bajzel w Ministerstwie

Karzo Karzo Polityka Obserwuj notkę 19

Szczęście mam, że jestem emerytem i przyszedł czas na zajęcie się czym interesującym.  Tym bardziej że bezczynność jest śmiertelna, a ja nie jestem emerytem, który buduje karmniki dla ptaszków.  Wprawdzie można budować karmniki z kilkoma wlotami i wylotami, z patykiem lub bez patyka przy dziurze, a nawet z jadłospisem i godzinami sypania karmy, ale środowisko szpaków dziobiących bociany czy inne latające zboczki zawsze latają tam, gdzie siła tajemna do karmnika forsę sypie i tam trzeba się koncentrować.

W dniu 11.09. zmobilizowany ciekawością zwróciłem się do Ministerstwa Klimatu i środowiska o małą informację:

Od: "Marian Karzo" <mariankarzo1@gmail.com>

Do: "Aleksander Brzózka" <aleksander.brzozka@klimat.gov.pl>

Wysłane: sobota, 11 września, 2021 9:49:54

Temat: Dotyczy: Grażyna Wolszczak ./. Skarb Państwa

 Marian Karzo

mariankarzo1@gmail.com

 Ministerstwo Klimatu i Środowiska

  Rzecznik prasowy:

Aleksander Brzózka

  Proszę o informację, kto reprezentował Ministerstwo Klimatu i środowiska w sprawie obywatelki Grażyny Wolszczak przeciwko Skarbowi Państwa. Czy są już znane koszty prowadzenia sprawy?

M.Karzo

Do wiadomości: https://www.salon24.pl/u/jastrzebowski/1164702,smog-przeciez-ten-wyrok-jest-bez-sensu#comment-21374636

Muszę powiedzieć, że jestem zaskoczony szybkością reakcji, bo w soboty i niedziele batem do roboty nikogo normalnego nie zmusisz.   A odpowiedź przylazła już w poniedziałek:

image

Nie wiem, czy właściciel karmnik, do którego napisałem, naprawdę nie wie kto i za ile dla niego pracuje, a może być też tak, że  pasożyty lęgowe tylko jaja robią i z paszą znikają. Zobaczymy. 

Karzo
O mnie Karzo

W języku istnieją zwroty, które same w sobie nie posiadają określonego znaczenia i dopiero kontekst i sytuacji, w jakiej są wypowiadane, nadaje im znaczenia. By nie zakłócić  rudymentarnego toku myślenia, sensu w bezsensie doradzam nie szukać. Jaką wartość ma człowiek, który nauczył się czytać i pisać, myślenie pozostawiając innym? (Ernst Hauschka) https://sites.google.com/view/karzo24/startseite

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka