Karzo Karzo
372
BLOG

Czy Echo24 potrafi pomóc?

Karzo Karzo Polityka Obserwuj notkę 24

image

Jak myślicie, że nie odpowiedziałem echo24 człekowi zacnemu i gotowemu spieszyć z pomocą to się mylicie.

@echo24: Proszę pisać jak najwięcej i jak najczęściej!

Dzięki. każdy głos się liczy.

To nie byli reporterzy TVP. To były hieny, które potrafią zabić, by zdobyć popularność. Turyści to też kawał bandytów. Głośno było o ojcu, który łodzią płynął do Niemiec, by zęby sobie wstawić. Cała rodzina zginęła, a jego martwego synka wszystkie gazety opisywały. Taka menda potrafiła tysiąc kilometrów przebyć i zabić własne dzieci, by zęby otrzymać.

Myśli Pan jak pomóc tym nieszczęsnym dzieciakom? Proszę sobie tylko nie zażartować, że fajnym podarunkiem byłby atlas grzybów.

Mam prawie dwa kartony nowych rzeczy, zabawek, gier komputerowych i każdy, kto zamelduje u siebie migranta, otrzyma to bezpłatnie, a koszt dostawy pokryję. Chyba każdy z PiS by zrobił to samo co ja, ale jeszcze szukamy innych ludzi dobrej woli.

Pozdrawiam. Karzo

I tu system salonu24 figla spłatał:

image

Ręce bezsilne mi opadły i tak chyba zostaną. Tylko echo24 mi żal, bo bez wskazówek i wytycznych pozostało mu tylko błądzenie we mgle. 

Karzo
O mnie Karzo

W języku istnieją zwroty, które same w sobie nie posiadają określonego znaczenia i dopiero kontekst i sytuacji, w jakiej są wypowiadane, nadaje im znaczenia. By nie zakłócić  rudymentarnego toku myślenia, sensu w bezsensie doradzam nie szukać. Jaką wartość ma człowiek, który nauczył się czytać i pisać, myślenie pozostawiając innym? (Ernst Hauschka) https://sites.google.com/view/karzo24/startseite

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka