Norweska poczta wystartowała ze świąteczną kampanią reklamową. Jej główną osią jest kilkuminutowy spot przedstawiający świętego Mikołaja. Nie pojawiają się w nim jednak bożonarodzeniowe motywy, elfy ani motywy Laponii. Reklamę zatytułowano „Kiedy Harry spotkał świętego Mikołaja”; opowiada ona historię miłosną dwóch mężczyzn. tvp info
W to, że Józef z Nazaretu był listonoszem, można uwierzyć, ale w chorego Mikołaja nigdy.
» Posten to integracyjne miejsce pracy o dużej różnorodności i chcielibyśmy uczcić 50. rocznicę tą wspaniałą historią miłosną. W zeszłorocznej kampanii Mikołaj był zły na Norway Post, która odebrała mu »biznes« – w tym roku Mikołaj cieszy się, że Norway Post może mu trochę ulżyć, aby mógł być z ukochaną osobą. « -Monica Solberg, dyrektor marketingu Norway Post .
Jaką wartość ma człowiek, który nauczył się czytać i pisać, myślenie pozostawiając innym? (Ernst Hauschka)
Uwaga! Wszystkie ilustracje na blogu – niezależnie od sposobu ich powstania (fotografie, grafiki komputerowe, obrazy generowane sztucznie) – mają charakter wyłącznie ilustracyjny i nie przedstawiają rzeczywistych osób. Wszelkie podobieństwa do osób istniejących są przypadkowe. Autor nie przetwarza danych osobowych i nie wykorzystuje wizerunku żadnej osoby bez jej zgody. W razie wątpliwości proszę o kontakt – sporne materiały zostaną usunięte.
Osoby urażone treścią moich notek lub komentarzy proszę o kontakt karzo@mail.de Prawnicy osób urażonych po przedłożeniu pełnomocnictwa (Polska) lub Vollmacht (BRD) otrzymają wszystkie moje dane potrzebne do prowadzenia sprawy.
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka