Karzo Karzo
159
BLOG

Przedświąteczne napięcie

Karzo Karzo Polityka Obserwuj notkę 2

Norweska poczta wystartowała ze świąteczną kampanią reklamową. Jej główną osią jest kilkuminutowy spot przedstawiający świętego Mikołaja. Nie pojawiają się w nim jednak bożonarodzeniowe motywy, elfy ani motywy Laponii. Reklamę zatytułowano „Kiedy Harry spotkał świętego Mikołaja”; opowiada ona historię miłosną dwóch mężczyzn. tvp info

W to, że  Józef z Nazaretu był listonoszem, można uwierzyć, ale w chorego Mikołaja nigdy.

» Posten to integracyjne miejsce pracy o dużej różnorodności i chcielibyśmy uczcić 50. rocznicę tą wspaniałą historią miłosną. W zeszłorocznej kampanii Mikołaj był zły na Norway Post, która odebrała mu »biznes« – w tym roku Mikołaj cieszy się, że Norway Post może mu trochę ulżyć, aby mógł być z ukochaną osobą. «  -Monica Solberg, dyrektor marketingu Norway Post .

Karzo
O mnie Karzo

W języku istnieją zwroty, które same w sobie nie posiadają określonego znaczenia i dopiero kontekst i sytuacji, w jakiej są wypowiadane, nadaje im znaczenia. By nie zakłócić  rudymentarnego toku myślenia, sensu w bezsensie doradzam nie szukać. Jaką wartość ma człowiek, który nauczył się czytać i pisać, myślenie pozostawiając innym? (Ernst Hauschka) https://sites.google.com/view/karzo24/startseite

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka