seba281 seba281
128
BLOG

Trochę o mnie - parę lat temu...

seba281 seba281 Rozmaitości Obserwuj notkę 0

„W trakcie każdych wyborów już do znudzenia nasłuchałem się argumentów za większą liczbą polityczek. I zgadzam się z nimi. Nie usłyszałem tylko jednego: dziewczyny, walczcie, kandydujcie, bo władza jest FAJNA! Nie chodzi mi tutaj o prymitywną walkę o stołki, czy korupcję. Chodzi o radochę z tego, że mam wpływ na przebieg pewnych procesów w państwie, na życie współobywateli. Tego nie należy się wstydzić” – mówi w wywiadzie dla Feminoteki Sebastian Kotlarz.

Ma 31 lat. Studiuje we Wrocławiu politologie. Czyta, uczy, a przede wszystkim prowadzi stronę „Kobiety w polityce” - http://smolec.pl/kobiety.To On podsyła Feminotece wszystkie informacje o kobietach przy władzy, o ministrach, prezydentkach i szefowych dyplomacji. Jak to się wszystko zaczęło?
 

Całość: www.feminoteka.pl/readarticle.php

seba281
O mnie seba281

Skomplikowany

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości