Cudowny kraj
Cudowny kraj
woffer234 woffer234
343
BLOG

Piękna Szwajcaria

woffer234 woffer234 Podróże Obserwuj temat Obserwuj notkę 12

 Ostatnio tęsknię za Szwajcarią.Tam mieszka mój najlepszy przyjaciel jakiego miałem.Szwajcarzy to bardzo mądry naród i powinniśmy się od Nich uczyć. Przede wszystkim jak się tam pojedzie widać od razu kulturę osobistą tych ludzi.Jak jestem w Bazyleii to dzwony Kościołów budzą mnie co rano ale to cudowne uczucie.Mam zawsze cudowne wspomnienia ze Szwajcarii.Byłem też we francuskiej części ie mleko na śniadanie.Kiedyś byłem wysoko w górach i piłem wodę ze strumyka,czystą jak kryształ.Nigdy jednak nie byłem w Szwajcarii zimą i nie wiem jak wyglądają góry w zimie.Jeśli istniałaby mozliwość to zostałbym tam na stałe..Piękne krajobrazy.

woffer234
O mnie woffer234

Wrażliwy na problemy innych i nie jestem na nie obojętny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości