Momotoro Momotoro
48
BLOG

Co się w sercu kryje cz.11

Momotoro Momotoro Religia Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

Fragment z Ewangelii (J 6, 16-21)

"Po rozmnożeniu chlebów, o zmierzchu uczniowie Jezusa zeszli nad jezioro i wsiadłszy do łodzi, zaczęli się przeprawiać przez nie do Kafarnaum. Nastały już ciemności, a Jezus jeszcze do nich nie przyszedł; jezioro burzyło się od silnego wichru.
Gdy upłynęli około dwudziestu pięciu lub trzydziestu stadiów, ujrzeli Jezusa kroczącego po jeziorze i zbliżającego się do łodzi. I przestraszyli się. On zaś rzekł do nich: «To Ja jestem, nie bójcie się». Chcieli Go zabrać do łodzi, ale łódź znalazła się natychmiast przy brzegu, do którego zdążali."


Jesteś jak uspokajający sen wśród gwałtownych wiatrów nocy, tak że chcę Cię złapać i nie puścić. Chciałbym by było to możliwe, by było możliwe przytulenie się do Ciebie, i żeby to trwało wieczność. Ale to nie jest możliwe, choćby dlatego, że gdy poczuję się pewniej na swoich nogach, prawie od razu przechodzę do ataku na życie. Chcę je zdobyć, opanować .realizować po swojemu bez względu na to, że pełno w tym pychy i egoizmu. I tak do kolejnej nocy, kolejnego zmroku. Do momentu, w którym upadnę, do momentu, w którym zgrzeszę, przez co poczuję się jak na rozkołysanej łodzi.

Wtedy znowu przychodzisz po wzburzonej wodzie, wśród wichru i mówisz: "To Ja jestem, nie bój się". Od początku do końca mojego życia będę dzieckiem Boga, tak jak każdy człowiek. Z dziecka mogę stać się dojrzały, czy może bardziej stawać się coraz bardziej i bardziej. Szczerość, uczciwość, otwartość na prawdę, a i na miłość z przebaczeniem. Wobec innych, a może przede wszystkim wobec siebie. Bo jeśli już umrzeć, to umrzeć w prawdzie i w Prawdzie zmartwychwstać.

Momotoro
O mnie Momotoro

Najcześciej mówią mi Wodek. Nie jest to błąd, że nie napisałem "ł". Trudno inaczej zdrobnić imię Wodzisław:). Urodziłem się kilka dni przed zakończeniem stanu wojennego. Z lat 80' nic szczególnego nie pamiętam, a z 90' szkołę podstawową i kawałek technikum. Dojrzewanie i studia to już poprzednia dekada. Po 10 kwietnia 2010 roku zmieniło się bardzo wiele nie tylko do okoła mnie, ale także i we mnie.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo