Madonna Madonna
304
BLOG

Wojny światopoglądowe szkodzą PiS? 

Madonna Madonna PiS Obserwuj temat Obserwuj notkę 18

image

O tym jak zapomniano czym był szklany sufit!


Ostra retoryka na tematy światopoglądowe odpycha wielu wcześniejszych wyborców PiS z 2015 roku. Najlepszym tego przykładem jest 43 letnia Dorota z Warszawy – która w ostatnich wyborach do sejmu i senatu warunkowo poparła partię Jarosława Kaczyńskiego, a dziś zaczyna z dystansem patrzeć na obecny obóz rządzący. Jaka sama mówi o sobie – nie jest twardą zwolenniczką Kaczystanu ale wcześniej jej głos oddany na Jarosława Kaczyńskiego był głosem sprzeciwu wobec mierności, bylejakości i cwaniactwa ze strony Platformy Obywatelskiej. „...nigdy nie oddam głosu na Schetyne i jego koalicjantów ale zaczyna mnie drażnić prokatolicki ton samego Prezesa, a jeszcze bardziej zaczyna mnie irytować to, że od teraz wrogiem PiS jest LGBT i mniejszości seksualne”


Na co dzień Dorota jest matką dwóch dorastających synów oraz właścicielką dobrze prosperującej agencji reklamowej. Można nawet powiedzieć, że jest chyba kobietą sukcesu – choć ona sama temu zaprzecza. Światopoglądowo jest za tolerancją wobec wszelkich inności seksualnych. Uważa, że każdy ma prawo do szacunku bez względu na to z kim sypia i jak wygląda jego życie. Szanuje też konserwatyzm i tradycjonalizm – choć sama ma z tym nie wiele wspólnego. Unika odpowiedzi na pytanie o wiarę i samego Boga ale za to bardzo chętnie mówi o tym co spowodowało, że zagłosowała kiedyś na PiS i dlaczego teraz ma wiele wątpliwości. „...Należę do tych osób, które zadecydowały o wygranej Jarosława Kaczyńskiego. To dzięki mnie i osobom wyznającym podobne wartości - Prawu i Sprawiedliwości udało się przebić tzw szklany sufit i wygrać wcześniejsze wybory...”. image



W trakcie rozmowy przyznaje także, że nie akceptuje w PiS postaw nawołujących do dyskryminacji osób homoseksualnych. A najbardziej drażni ją prezentowanie osób w szeregach PiS - związanych z tzw narodowcami. „...narodowcy w PiSie budzą u mnie zwyczajnie odruchy wymiotne, im bardziej widzę kogokolwiek z tej grupy – tym bardziej zaczynam się zastanawiać nad tym czy aby nie pomyliłam się oddając głos na PiS”.  



imageNa koniec rozmowy dodaje: "...Rozumiem też , że dla PiSu kluczowa w wyborach jest mobilizacja twardego elektoratu. ...i dlatego komunikacja idzie w kierunku Rodzina, Bóg i Tradycja. ...ale ja wyznaje inne wartości, raczej nie katolickie. Odpycha mnie dziś tym co mówi sam Prezes Kaczyński. A przecież to ja i osoby podobne do mnie są częścią szklanego sufitu a nie twardzi i zagorzali wyborcy PiS! "  



PS. To tylko żółta czy już czerwona kartka dla PiS ze strony "szklanego sufitu"?

Zobacz galerię zdjęć:

Madonna
O mnie Madonna

"Ludziom najtrudniej się przyznać, że ich życie nie ma żadnego znaczenia. Żadnego celu. Żadnej treści." 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka