Nowe logotypy Polsatu.
Nowe logotypy Polsatu.

Koniec z popularnym "słoneczkiem". Polsat zmienia logotyp

Redakcja Redakcja Media Obserwuj temat Obserwuj notkę 4
Grupa Cyfrowy Polsat wprowadza nowe logotypy dla marek Plus i Polsat. To już nie będzie charakterystyczne słoneczko, a kula we wzorki.

Nowe logotypy

Logotypy dwóch głównych marek wykorzystują specjalnie zaprojektowaną dla Grupy, indywidualną typografię, charakterystyczny element graficzny oraz kolory.

Polecamy:

-  Rozpoczynamy nowy rozdział w historii Grupy - przedstawiamy nowe logotypy naszych najważniejszych i kluczowych marek: Plusa i Polsatu. Nowe logotypy zostały zaprojektowane przede wszystkim z myślą o przejrzystości i łatwości ich odbioru przez naszych widzów i klientów: z jednej strony tak, by wizualnie kojarzyły się z tą samą Grupą, a z drugiej - by zachowały swoje indywidualne wartości. Plus to telekomunikacja, a Polsat to kontent. Będziemy też w komunikacji korporacyjnej używać nowej nazwy Grupy, podkreślającej tę zależność i współdziałanie – Grupa Polsat Plus - mówi Zygmunt Solorz.


Dlaczego żółty i zielony?

Zielony kolor Plusa ma symbolizować m.in. innowację, rozwój oraz troskę o środowisko i lepsze życie, a żółty kolor Polsatu - energię, radość i optymizm płynące ze słońca - nierozerwalnie związanego z tym nadawcą.

- Nowe, spójne logotypy Plusa i Polsatu to sposób na lepsze komunikowanie naszych usług i ich łatwiejsze kojarzenie z nami przez klientów. Chcemy wyeksponować wartości naszych marek w sposób przejrzysty, prosty i wyrazisty tak, aby widzowie i klienci wiedzieli, że jest to marka z Grupy Polsat Plus, że odpowiada na ich indywidualne potrzeby, że jest to usługa najwyższej jakości oraz że korzystanie z nich, szczególnie w pakiecie, zapewnia im atrakcyjną cenę – mówi Piotr Gaweł, Członek Zarządu Polkomtela, operatora sieci Plus.

image

„Dla każdego. Wszędzie”

Holding Zygmunta Solorza w komunikacji korporacyjnej będzie teraz posługiwał się głównie nazwą Grupa Polsat Plus z hasłem głównym „Dla każdego. Wszędzie”.


Grupa Polsat Plus jest dzisiaj obecna z oferowanymi usługami w prawie co drugim domu w Polsce, mieszkańcy Polski korzystają z ponad 18 milionów usług internetu i telefonii, a jej programy ogląda codziennie prawie 20 milionów ludzi.

ja

Czytaj także:

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura