maia14 maia14
236
BLOG

Ponoć jestem inspirowana...

maia14 maia14 Protesty społeczne Obserwuj temat Obserwuj notkę 49

Tak, brałam - i mam zamiar dalej brać - udział w protestach przeciwko niszczeniu państwa prawa w Polsce, przeciwko ograniczaniu wolności i zastępowaniu demokracji... dyktaturą jednego... człowieka.

Ale... w reżimowej TVP twierdzą, że to nie mój wybór, że to inspiracja polityków "totalnej" opozycji oraz /"imperialistycznych"/ sił z zagranicy.

Więcej, powiedzieli, że zastanawiające jest, iż uczestnicy protestów mają te same... znicze i że dostają je - za friko - od sponsorów. To ja tu oświadczam: mój - np. wczorajszy - znicz kupiłam w sklepie sieci Biedronka i zapłaciłam za niego - za własne - 2,95 zł !

I jeszcze jedno: nie oddam jej...



maia14
O mnie maia14

"Uśmiech wędruje daleko"

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo