martini077 martini077
156
BLOG

Przekleństwo zwiastunów filmowych

martini077 martini077 Film Obserwuj temat Obserwuj notkę 8


Zwiastuny filmowe  atakują zewsząd, szczególnie w necie. Rozumiem, rynek, walka o widza, zwracanie uwagi. Ale ostatnio następuje wg mnie jakieś przegięcie. Zwiastuny stały się niesamowicie prostackie, wulgarne. Szczególnie polskich produkcji. Na ekranie wybitni aktorzy, nie ma znaczenia, chamski język dudni. Wolno tak mielić  plugawym jęzorem w dowolnym miejscu i o dowolnej porze? Idę do kina z dziećmi, z żoną, i jestem bezbronny, nie mogę tego przełączyć na inny kanał, zamknąć strony. O co chodzi? Co się dzieje do jasnej ciasnej?


martini077
O mnie martini077

Lubię analizować rzeczywistość. Należę do pokolenia dobrze pamiętającego stan wojenny, i to zapewne ukształtowało moje poglądy polityczne. Byłem kinomanem. Wzruszam się słuchając oper. Kraków, Florencja, Góry Świętokrzyskie to moje ukochane miejsca na ziemi.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura