quwerty quwerty
234
BLOG

Kłamstwa w raporcie MAK- manewr odejścia- niezgodności z fizyką i aerodynamiką

quwerty quwerty Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 6

  Dedykuję  wszelkiej  maści polskim fizykom, ekspertom, specjalistom

profesorom, doktorom uczelni  technicznych,

pracownikom  naukowym instytutów  badawczych

i  całej  polskiej  pseudo-elicie

milczącej  jak barany.

( Chwała nielicznym, którzy  odważyli sie

przeciwstawić   rosyjskim kłamstwom.)


A  to  ci , którzy  powielali  rosyjską  narrację-  sprzeczną  z fizyką- Komisja Millera  z dr  Laskiem :

 image


  O  ile biegli  polskiej prokuratury  konfabulowali  jakoby samolot Tu-154  rozpoczał  manewr  odejścia  na wysokości 20 m nad podłożem -  wtedy oczywiście  samolot nie miał by szans  rozpoczęcia  wznoszenia  i zderzył  by sie z ziemią  to  MAK- bezczelnie-  przesunął  ten moment   na

10 m nad ziemią !!

cytuję:

image

aktywne  pilotowanie zaczęło sie  praktycznie w  momencie  pierwszego  zderzenia z przeszkodą na wysokości  rzeczywistej 10 m nad podłożem !!!


Oczywista  bzdura  - fizycznie niemożliwe.

**


I ciąg  dalszy manipulacji  dotyczącej  manewru  odejścia:

image

Wg narracji  MAK  D-ca  - działając  instynktownie-  w tym momencie przestawił  ster wysokości - maksymalnie- do oporu-  odchylenie  o 25  stopni!!  Miało  to  niby  wg narracji  MAK  uzasadniać  jakim cudem  ciężki  samolot  opadający  ze zbyt  dużaą prędkością  zdołał  jednak przejść  na wznoszenie  ...

..

tylko że  - skutek  byłby odwrotny-  tak duże  odchylenie  steru  wysokości  w rzeczywistości  jest nieefektywne  !!

Skąd to  wiadomo?

- z praktyki  lotów ( katastrof) samolotu   Tu-154:

katastrofa  w  Norylsku

https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%B0%D1%82%D0%B0%D1%81%D1%82%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B0_%D0%A2%D1%83-154_%D0%B2_%D0%9D%D0%BE%D1%80%D0%B8%D0%BB%D1%8C%D1%81%D0%BA%D0%B5


 Его руль высоты был в балансировочном положении (−14°), когда командир отклонил руль до −21°, чтобы плавно увеличить вертикальную скорость и плавно войти в глиссаду. Но при отклонении руля высоты более чем на 20° он теряет свою эффективность, а в сочетании с режимом работы двигателей на режиме близком к малому газу и при снизившейся до 265 км/ч поступательной скорости необходимая перегрузка не возникла[1].

Przy  odchyleniu  steru  wysokości  o więcej  niż 20 stopni traci  on swą efektywność co w połączeniu  z  reżimem  pracy  silników"mały gaz"  (  i  przy prędkosci 265 km/h)skutkowało tym , że  niezbędne  przeciążenie  nie    nastąpiło.

***

I trzecia  bezczelna  manipulacja  w tym  fragmencie  raportu  MAK:


D-ca  statku powietrznego  zareagował  instynktownie-  wychylając gwałtownie  stery na wysokosci  10m nad ziemią;(..)

 znajduje  to potwierdzenie  w  zeznaniu  świadka  , który ocenił  widocznośc pionową  na 10-15 m.

 Miało  to uzasadniać  narrację jakoby piloci  lecieli "bez trzymanki"  i zareagowali  wtedy , gdy  zobaczyli  ziemię- będąc  już  tylko  10 m nad nią !!!



quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka