16 obserwujących
614 notek
549k odsłon
210 odsłon

Kłamstwa w raporcie MAK- manewr odejścia- niezgodności z fizyką i aerodynamiką

Wykop Skomentuj5

  Dedykuję  wszelkiej  maści polskim fizykom, ekspertom, specjalistom

profesorom, doktorom uczelni  technicznych,

pracownikom  naukowym instytutów  badawczych

i  całej  polskiej  pseudo-elicie

milczącej  jak barany.

( Chwała nielicznym, którzy  odważyli sie

przeciwstawić   rosyjskim kłamstwom.)


A  to  ci , którzy  powielali  rosyjską  narrację-  sprzeczną  z fizyką- Komisja Millera  z dr  Laskiem :

 image


  O  ile biegli  polskiej prokuratury  konfabulowali  jakoby samolot Tu-154  rozpoczał  manewr  odejścia  na wysokości 20 m nad podłożem -  wtedy oczywiście  samolot nie miał by szans  rozpoczęcia  wznoszenia  i zderzył  by sie z ziemią  to  MAK- bezczelnie-  przesunął  ten moment   na

10 m nad ziemią !!

cytuję:

image

aktywne  pilotowanie zaczęło sie  praktycznie w  momencie  pierwszego  zderzenia z przeszkodą na wysokości  rzeczywistej 10 m nad podłożem !!!


Oczywista  bzdura  - fizycznie niemożliwe.

**


I ciąg  dalszy manipulacji  dotyczącej  manewru  odejścia:

image

Wg narracji  MAK  D-ca  - działając  instynktownie-  w tym momencie przestawił  ster wysokości - maksymalnie- do oporu-  odchylenie  o 25  stopni!!  Miało  to  niby  wg narracji  MAK  uzasadniać  jakim cudem  ciężki  samolot  opadający  ze zbyt  dużaą prędkością  zdołał  jednak przejść  na wznoszenie  ...

..

tylko że  - skutek  byłby odwrotny-  tak duże  odchylenie  steru  wysokości  w rzeczywistości  jest nieefektywne  !!

Skąd to  wiadomo?

- z praktyki  lotów ( katastrof) samolotu   Tu-154:

katastrofa  w  Norylsku

https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%B0%D1%82%D0%B0%D1%81%D1%82%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B0_%D0%A2%D1%83-154_%D0%B2_%D0%9D%D0%BE%D1%80%D0%B8%D0%BB%D1%8C%D1%81%D0%BA%D0%B5


 Его руль высоты был в балансировочном положении (−14°), когда командир отклонил руль до −21°, чтобы плавно увеличить вертикальную скорость и плавно войти в глиссаду. Но при отклонении руля высоты более чем на 20° он теряет свою эффективность, а в сочетании с режимом работы двигателей на режиме близком к малому газу и при снизившейся до 265 км/ч поступательной скорости необходимая перегрузка не возникла[1].

Przy  odchyleniu  steru  wysokości  o więcej  niż 20 stopni traci  on swą efektywność co w połączeniu  z  reżimem  pracy  silników"mały gaz"  (  i  przy prędkosci 265 km/h)skutkowało tym , że  niezbędne  przeciążenie  nie    nastąpiło.

***

I trzecia  bezczelna  manipulacja  w tym  fragmencie  raportu  MAK:


D-ca  statku powietrznego  zareagował  instynktownie-  wychylając gwałtownie  stery na wysokosci  10m nad ziemią;(..)

 znajduje  to potwierdzenie  w  zeznaniu  świadka  , który ocenił  widocznośc pionową  na 10-15 m.

 Miało  to uzasadniać  narrację jakoby piloci  lecieli "bez trzymanki"  i zareagowali  wtedy , gdy  zobaczyli  ziemię- będąc  już  tylko  10 m nad nią !!!



Wykop Skomentuj5
Ciekawi nas Twoje zdanie! Napisz notkę Zgłoś nadużycie

Więcej na ten temat

Salon24 news

Co o tym sądzisz?

Inne tematy w dziale Polityka