Symulacja zamówiona przez Macierewicza.
O tym, że wg śladów materialnych, stopnia rozpadu kadłuba- narracja MAK jest fizycznie niemożliwa napisałem od razu po opublikowaniu wstępnego raportu MAK; w maju 2010 roku !!
Nie trzeba wiele wiedzy technicznej, by to od razu skonstatować.
Pilot Tu-154 Janusz Więckowski napisał niedługo po katastrofie:
" patrząc na wrakowisko nie powiedziałbym że tu nie było wybuchu".
Bardzo dobrze, że Macierewicz zlecił takie badanie- przez jeden z najlepszych ośrodków w świecie, zajmujących się symulacjami komputerowymi ; zatrudniającymi najlepszych ekspertów od lotnictwa.
Nie ma możliwości podważenia rezultatu ich pracy ; jest oparta o aktualny stan wiedzy z wytrzymałości materiałów, mechaniki przy wykorzystaniu najlepszego oprogramowania.
W czy jest clue tej symulacji, gdzie leży meritum?
- ja określił bym to tak : pokażę to na przy pomocy prostego szkicu:
https://www.baaa-acro.com
Jak pokazała symulacja NIAR Wichita, jak pokazało to szereg przypadków katastrof lotniczych wskazany fragment kadłuba- jego część końcowa przylegająca do ogona- w przypadku gdyby samolot zderzyła się z podłożem wg parametrów jak w opisie MAK/Laska- to nie tylko że chował by sie on w pełnym obwodzie- oczywiście uszkodzony - ale wielkość przeciążeń w tym rejonie byłaby rzędu max. 20g a nie 100g jak konfabulował MAK !!
Pokazałem to wyraźnie w poniższej notce :
https://www.salon24.pl/u/niegracz/1027841,klamstwo-mak-przeciazenie-100g-udowodnione-katastrofologia-porownawcza
**
https://c2.thejournal.ie/media/2011/02/PA-10166270-390x285.jpg
Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka