16 obserwujących
639 notek
557k odsłon
254 odsłony

MAK przekroczył stopą pilota granice konfabulacji w kłamliwym raporcie.

Wykop Skomentuj2

Teraz gdy  udowodniono, pokazano  w raportach Podkomisji  , że narracja  MAK jest kłamstwem  warto wrócić do tej  bezczelnej i w gruncie  rzeczy  głupiej konfabulacji MAK, która  miała na celu  wmówienie przebiegu  tego zdarzenia  jak to  spreparował  MAK.

p.13.1 raportu końcowego  MAK

   Pilot próbował prawą nogą dosięgnąć do pedału i nacisnąć na niego w celu skontrowania lewego przechylenia,

o czym świadczy wyraźnie czytelne w wyniku pośmiertnego stężenia (jako skutek nadmiernego

wzrostu napięcia nerwowo-emocjonalnego) wyprężone położenie prawej stopy.

Warto  coś  jeszcze  uzupełnić  i skomentować.

Pisałem o tym  na Salonie     19 stycznia 2018.

https://www.salon24.pl/u/niegracz/837147,wyprezona-stopa-bezczelna-konfabulacja-mak


znacznie  wcześniej pisałem o tym  na forum Katastrofa  w  Smoleńsku"

    niegracz Re: Pan Lasek "wyprężona stopa" 29.09.13, 10:07
    szwampuch58 napisał:  > sprawdzil
  
    niczego nie sprawdził

    nawet nie odniosł się do bzdury i kłamstwa z raportu MAK
    jakoby(post) radzieccy uczeni

    stwierdzili że pilot miał wypręzona stope przez pare sekund zanim doszło do zderzenia z ziemia

    Lasek tę bzdure przemilczał - widac polecenie z gróy było jasne

    nie czepiac się nie grzebać potwierdzić wersję Anodiny

absurdello A to byłeś w samolocie ? 30.09.13, 15:49
I trzymałeś pilota za nogę, że wiesz, gdzie ją miał i w jakim stanie ???


absurdello to  zasłużony  w zakłamywaniu  "katastrofy"  bloger  Salonu  24 ,  paes_64


w  wątku oto dowód matactw MAK/Millera 04.09.12, 17:21
snajper55 napisał:

> Wyprężenie prawej stopy to jest ślad wykrywalny podczas autopsji.


Jak widać - a moge  cytować  wiele, wiele wypowiedzi- Publisia  kupiła  to kłamstwo  MAK- nie widzi  nic dziwnego, podejrzanego  w tej konfabulacji   MAK.


 Otóż  nie mogło byc oczywiście żadnego  takiego:
Pilot próbował prawą nogą dosięgnąć do pedału i nacisnąć na niego w celu skontrowania lewego przechylenia.

MAK zasugerował  ( skutecznie !!!) Publisi  obrazek pilota, który  w samolocie  lecącym  do góry  nogami  jeszcze  próbuje  dosięgnąć  pedału sterowego !!!

  Jaki  byłby sens  takiego  działania?  Kilkanaście  metrów nad ziemia ? To absurd?

Piloci  Tu-154  wiedza że już po przekroczeniu  przzechylenia  o kąt   rzędu  60 stopni   samolot ulega  przepadnięciu- samolot  opada wiele  metrów  nim uda sie ( lub nie)  go wyprowadzić, jesli  Tu-154  wpada  w płaski  korkociag - to nie ma  szans na wyjście z tej sytuacji.

  Słowo

dosięgnąć

miałozapewne w zamyśle  propagandzistów  MAK  wdrukować

wbić, wdrukować w umysły  odbiorców dramatyczny  obraz  pilota  już   w pozycji  odwróconej , który  jeszcze  usiłuje  sięgnąć pedału  sterowego  i bronić  samolot  przez  upadkiem-  to absurd.


Co na to polscy  eksperci  od lotnictwa ???

Co na to polscy  eksperci, patolodzy ?????

 - Czy  naprawdę  ślad naprężenia  stopy  przez  3 sekundy  jest do wykrycia  w  autopsji ; szczególnie  gdy ciało  jest zmiażdżone -  wystarczy popatrzeć  na stan  kokpitu  po "katastrofie"  a raczej  jego rozdrobnione  fragmenty.

Dlaczego  milczeli  w tej  sprawie ?

Dlaczego  pozwolili  by  polska  strona  przyjęła  to bezczelne  kłamstwo  MAK?

Wykop Skomentuj2
Ciekawi nas Twoje zdanie! Napisz notkę Zgłoś nadużycie

Więcej na ten temat

Salon24 news

Co o tym sądzisz?

Inne tematy w dziale Polityka