quwerty quwerty
266
BLOG

MAK przekroczył stopą pilota granice konfabulacji w kłamliwym raporcie.

quwerty quwerty Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 3

Teraz gdy  udowodniono, pokazano  w raportach Podkomisji  , że narracja  MAK jest kłamstwem  warto wrócić do tej  bezczelnej i w gruncie  rzeczy  głupiej konfabulacji MAK, która  miała na celu  wmówienie przebiegu  tego zdarzenia  jak to  spreparował  MAK.

p.13.1 raportu końcowego  MAK

   Pilot próbował prawą nogą dosięgnąć do pedału i nacisnąć na niego w celu skontrowania lewego przechylenia,

o czym świadczy wyraźnie czytelne w wyniku pośmiertnego stężenia (jako skutek nadmiernego

wzrostu napięcia nerwowo-emocjonalnego) wyprężone położenie prawej stopy.

Warto  coś  jeszcze  uzupełnić  i skomentować.

Pisałem o tym  na Salonie     19 stycznia 2018.

https://www.salon24.pl/u/niegracz/837147,wyprezona-stopa-bezczelna-konfabulacja-mak


znacznie  wcześniej pisałem o tym  na forum Katastrofa  w  Smoleńsku"

    niegracz Re: Pan Lasek "wyprężona stopa" 29.09.13, 10:07
    szwampuch58 napisał:  > sprawdzil
  
    niczego nie sprawdził

    nawet nie odniosł się do bzdury i kłamstwa z raportu MAK
    jakoby(post) radzieccy uczeni

    stwierdzili że pilot miał wypręzona stope przez pare sekund zanim doszło do zderzenia z ziemia

    Lasek tę bzdure przemilczał - widac polecenie z gróy było jasne

    nie czepiac się nie grzebać potwierdzić wersję Anodiny

absurdello A to byłeś w samolocie ? 30.09.13, 15:49
I trzymałeś pilota za nogę, że wiesz, gdzie ją miał i w jakim stanie ???


absurdello to  zasłużony  w zakłamywaniu  "katastrofy"  bloger  Salonu  24 ,  paes_64


w  wątku oto dowód matactw MAK/Millera 04.09.12, 17:21
snajper55 napisał:

> Wyprężenie prawej stopy to jest ślad wykrywalny podczas autopsji.


Jak widać - a moge  cytować  wiele, wiele wypowiedzi- Publisia  kupiła  to kłamstwo  MAK- nie widzi  nic dziwnego, podejrzanego  w tej konfabulacji   MAK.


 Otóż  nie mogło byc oczywiście żadnego  takiego:
Pilot próbował prawą nogą dosięgnąć do pedału i nacisnąć na niego w celu skontrowania lewego przechylenia.

MAK zasugerował  ( skutecznie !!!) Publisi  obrazek pilota, który  w samolocie  lecącym  do góry  nogami  jeszcze  próbuje  dosięgnąć  pedału sterowego !!!

  Jaki  byłby sens  takiego  działania?  Kilkanaście  metrów nad ziemia ? To absurd?

Piloci  Tu-154  wiedza że już po przekroczeniu  przzechylenia  o kąt   rzędu  60 stopni   samolot ulega  przepadnięciu- samolot  opada wiele  metrów  nim uda sie ( lub nie)  go wyprowadzić, jesli  Tu-154  wpada  w płaski  korkociag - to nie ma  szans na wyjście z tej sytuacji.

  Słowo

dosięgnąć

miałozapewne w zamyśle  propagandzistów  MAK  wdrukować

wbić, wdrukować w umysły  odbiorców dramatyczny  obraz  pilota  już   w pozycji  odwróconej , który  jeszcze  usiłuje  sięgnąć pedału  sterowego  i bronić  samolot  przez  upadkiem-  to absurd.


Co na to polscy  eksperci  od lotnictwa ???

Co na to polscy  eksperci, patolodzy ?????

 - Czy  naprawdę  ślad naprężenia  stopy  przez  3 sekundy  jest do wykrycia  w  autopsji ; szczególnie  gdy ciało  jest zmiażdżone -  wystarczy popatrzeć  na stan  kokpitu  po "katastrofie"  a raczej  jego rozdrobnione  fragmenty.

Dlaczego  milczeli  w tej  sprawie ?

Dlaczego  pozwolili  by  polska  strona  przyjęła  to bezczelne  kłamstwo  MAK?

quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka