quwerty quwerty
300
BLOG

Zagadka rejestratora K3-63 w zamachu na Prezydenta - Smoleńsk a Mozambik.

quwerty quwerty Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 3

  Oficjalnie  strona  rosyjska  stwierdziła , że takowego rejestratora, który  był na pokładzie  samolotu  Tu-154 " nie odnaleziono".

https://www.salon24.pl/u/niegracz/992288,znikniecie-i-odnalezienie-rejestatora-k3-63-kompromituje-mak-i-komisje-laska


 Tymczasem w zamachu  na Prezydenta Mozambiku , który leciał  samolotem  Tu-134   a samolot zderzył się  z podłożem  przy z   większej  prędkości niż   Tu-154 taki sam rejestrator - ocalał !!

- i to w dobrym stanie !!!

 samolot  uderzył o zbocze wzgórza na wysokości ok 668 m;  przy prędkości  grubo powyżej 300 km/h ponieważ  samolot dopiero  zniżał się dla rozpoczęcia podejścia  do lądowania i znajdował się w odległości ok  15-16 km od lotniska.

Samolot uderzył w twarde, kamieniste podłoże  wzgórza w konfiguracji do lotu: podwozie schowane, klapy schowane, stabilizator w pozycji do lotu.

stopień zniszczenia  porównywalny  do tego w  Smoleńsku( raczej  większy) tu zdjęcia:

https://clubofmozambique.com/wp-content/uploads/2016/10/Mhoje_mbuzini_photo_jpg.jpg

samolot jest  w barwach biało-czerwonych  !!!

tylko końcówka kadłuba przed ogonem w lepszym  stanie

( 10 osób przeżyło  katastrofę)



http://www.caa.co.za/resource center/accidents & incid/reports/OldReports/C9-CAA.pdf

1.11.1

Flight  recorders.

C9-CAA was equipped witha total of four  recorders as follows:

Flight Data Recorder  (FDR) K-3-63

..

1.11.2 Location

The  FDR was mounted in the fuselage of the  aircraft in line with the  trailing edge of the wings.

11.1.3. Condition:

The recorders  show evidence of surface demage caused by the impact


p. 1.11.4.1

Flight  data  recorder K-3-63.

( ..) This data was not analyzed for the purpose of investigation as all necessary information was obtained from the DFDR.


(Nie odczytywano  rejestratora  K-3-63 ponieważ  uznano , że wszystkie  niezbędne  informację  odczytano z rejestratora  DFDR.)


Rosjanie  zakwestionowali proponowaną treść raportu  , który stwierdzał , że   wine ponoszą  piloci.

Strona rosyjska  twierdziła, że  załoga została zmylona  fałszywym sygnałem  radiolatarni

- i dlatego  doszło do katastrofy.

***

https://af1461.livejournal.com/167285.html

O 19:11:10 nawigator, bez informowania pilota dowódcy, zmienił kurs lotu samolotu o 38 ' w kierunku terenu górzystego. Najwyraźniej dowódca statku powietrznego nie spodziewał się tego, ponieważ jego reakcja nastąpiła o 19 :11:28 „ Jakie to wiraże wyczyniasz? Nie możesz na prostą b…”, na co nawigator odpowiedział: „VOR  tak  pokazuje. Nie podjęto żadnych dalszych działań.



***

w 2016  tak pisano o tej "katastrofie"

https://www.gazeta.ru/science/2016/10/19_a_10258391.shtml

ZSRR odrzucił  wersję  błędu  pilotów  i twierdził  , że  samolot  zszedł z kursu w wyniku sabotażu.


Mechanik lotniczy Wladimir Nowosiełow, jedyny ocalały członek załogi, tak powiedział o tym zdarzeniu:

„Jestem pewien, że to nie wypadek -  to sabotaż.











quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka