18 obserwujących
721 notek
587k odsłon
  272   0

Katastrofa Boeinga Flight 314 dowodzi, że narracja MAK jest fizycznie niemożliwa.

  •  

                                               2009 r. słowa, które mogły być odebrane jako bezpośrednia groźba wobec prezydenta Kaczyńskiego.
  •          Proponując wprowadzenie w Rosji odpowiedzialności karnej za podważanie zwycięskiej roli ZSRR, Szojgu powiedział: „Wówczas prezydenci niektórych państw, negujący ten fakt, nie mogliby bezkarnie przyjeżdżać do naszego kraju […]

    Ci, którzy targną się na naszą pamięć, nie powinni spokojnie spać i przyjeżdżać do Rosji”.




 Przykład  tej katastrofy - przez  porównanie parametrów  i skutków pokazuje...

1.   ...   że przy parametrach  zderzenia samolotu  jak wg  raportu nie mogło  by dojść do tak straszliwych  zniszczeń samolotu  Tu-154.

2.    .... że przy parametrach zderzenia samolotu jak wg raportu nie mogło by dojść do tak  straszliwych    obrażeń  ciał ofiar ; przynajmniej wielu z nich.


image


 Boeing  737 zderzył się z podłożem w tej pozycji; przechylony o ok. 90 stopni uderzył pod kątem ok 30 stopni .

Jego prędkość  pionowa  była o ok. 50%  większa niż  Tu-154 w Smoleńsku; prędkość liniowa była rzędu  250-260 km/h.

Physical evidence shows that the airplane had rolled to the

left about 90 degrees when the left side of the nose contacted the

ground with a nose down angle of about 30 degrees. 


- Laik patrząc  na ten schemat katastrofy  powie z pewnością, że osoby na pokładzie nie miały  szans  na przeżycie.


- A jednak  było inaczej; na pokładzie było  49 osób  z czego  sam moment katastrofy  przeżyło kilkanaście  z czego  część zginęła  nie wskutek odniesionych obrażeń - lecz w pożarze.

straszliwe  zniszczenia  samolotu można obejrzeć tu:

https://admiralcloudberg.medium.com/margin-of-error-the-crash-of-pacific-western-airlines-flight-314-748a093102ba

raport  z katastrofy:

https://web.archive.org/web/20140519113553/http://lessonslearned.faa.gov/PWA314/Cranbrook_B737_AccidentReport.pdf


Co zostało  z pilota ?

???

Ciało nie zostało  rozkawałkowane...

There was   a large irregularly shaped wound over the anterior chest wall. An  open fracture was noted at the mid section of the right tibia and  fibula;  nieregularna rana klatki  piersiowej, złamania goleni...

A linear laceration and comminuted fracture was present at the base of  the right thumb and there were numerous lacerations on the palmar  surface of t h e  r i g h t hand.

Skaleczenie i  złamanie kciuka, liczne  otarcia, zranienia dłoni prawej  ręki.

 Moment katastrofy przeżyła nawet jedna  z  osób siedzących w przedniej  części  kabiny pasażerskiej, ale zmarła 11 dni później wskutek  odniesionych ran głowy.


Sixteen passengers were found widely scattered outside the aircraft on the left side of the front and centre section. They 

apparently fell out of the aircraft as the left side of the fuselage broke open. Passengers near the centre section and along 

the wreckage trail had minimal injuries butdied of smoke inhalation  and/or burns. 

 Ciała 16  pasażerów ze środkowej  części kadłuba znaleziono  rozrzucone wokół szczątków kałuba.

Ci pasażerowie odnieśli niewielkie  obrażenia, ale zmarli  wskutek wdychania trujących produktów  spalania  oraz wskutek oparzeń.

> ****


Jak się do tego mają  skutki  zderzenia  samolotu Tu-154  w Smoleńsku, przy parametrach zderzenia  łagodniejszych  niż w Cranbrook ?

to różnica o rząd wielkości.

To  dowód  nie wprost , że  obrażenia  pasażerów Tu-154  musiały powstać  w inny sposób niż tylko  wskutek zderzenia  samolotu z podłożem.


 W szczególności dotyczy  to osób na pokładzie w tylnej części  kabiny  pasażerskiej - gdyż jak pisałem  już w 2010 roku  a co potwierdziły  wyniki symulacji rozpadu  samolotu  w roku 2020 - końcowy  odcinek  kadłuba Tu-154  powinien zachować się w  całej objętości , podobnie  jak to  miało miejsce  w Cranbrook:


- 1.15 Survival Aspects

1.15.1 Evacuation

Two survivors escaped through the right rear emergency door.

Some difficulty was encountered opening the door

Dwie osoby opuściły  wrak przez tylne  drzwi, choć były trudności z ich otwarciem.


- Gdyby  ktoś usiłował  podnieść pseudo argument :

-  ależ  Tu-154  spadł na słaby grzbiet , nie było   szans...

to  przypominam że  w podobnej katastrofie- gdy samolot spadł w pozycji  odwróconej , w dodatku  na teren pokryty  głazami !!!

dwoje  członków personelu  pokładowego  zajmujących miejsca  na końcu  przedziału  pasażerskiego wyszło z katastrofy  praktycznie bez szwanku:

 zdjcie tych dwojga:

https://zapodaj.net/66a74c4b80b0b.jpg.html


https://www.salon24.pl/u/niegracz/837155,narracja-mak-niezgodna-z-przebiegiem-zdarzenia-jednoznaczny-dowod


Dziękuję  za uwagę.


***

(Jest to rozwinięcie  notki:

https://www.salon24.pl/u/niegracz/968873,aspekt-przezywalnosci-w-katastofach-lotniczych-o-malej-energii-smolensk


****

https://www.youtube.com/watch?v=IxC4WiTsreg

Exclusive: 'Blasts before Smolensk plane crash'

****

Ludzie  bez wiedzy  technicznej  tłumaczą to  sobie tak:

dystans4 03.05.11, 10:47
Jechałeś kiedy z szybkością ponad 200 km/h po równej drodze? Widziałeś skutki katastrof powstałych przy takiej szybkości?
Gdyby lądowali na bagnie, to może cud by się wydarzył i gładko by wyhamowali, ale nie w lesie pełnym drzew.

I wszyscy to wiedzą i najgorsze są tu nie błędy w rozumieniu mechanizmu katastrofy, a usilne i podłe próby odwracania uwagi od tego, co naprawdę do niej doprowadziło - skandalicznej decyzji o lądowaniu


Lubię to! Skomentuj6 Napisz notkę Zgłoś nadużycie

Więcej na ten temat

Salon24 news

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka