19 obserwujących
736 notek
596k odsłon
  304   0

Precedensy w Smoleńsku świadczą , że narracja MAK/Laska jest kłamstwem.

To  dłuuga lista.

Wybrane, niektóre  naprawdę ciekawe...

Takie rzeczy NIGDy 

1.  Czarna  skrzynka leżącą  luzem  ( do jej wyrwania potrzeba przeciążeń  grubo  ponad 100 g)

2. Przeciążenia  100g .

3. Wszyscy na pokładzie  zginęli. 

( jest tylko jeden podobny przypadek, ale  :stopień zniszczenia kadłuba znacznie mniejszy niż w Smoleńsku, zginęli wszyscy na pokładzie – ale brak dostępnego raportu , badanie , śledztwo objęte tajemnicą państwową, katastrofa w górach, ekipa ratunkowa dotarła po kilku godzinach).

4. Brak  bruzdy w miękkiej ziemi - brak tzw. „impact point „ - czyli śladu pierwszego zderzenia  kadłuba z podłożem, szczególnie że uderzenia było tak potężne , że samolot rozleciał się nieproporcjonalnie do parametrów zderzenia z podłożem. Niezgodność z prawami fizyki.

5.  Rozkawałkowanie samolotu  w drobny MAK.

6. Rozkawałkowanie  nawet foteli !!

a także inne precedensy

7. Równe  obcięcie końcówek skrzydła  lewego i prawego !!!

8. Czerwone trumny  zwożone na  wrakowisko.

9.  Rekord świata w szybkości rzekomo wykonanych sekcji zwłok ( i nie dopuszczenie do nich polskich prokuratorów).

10.   Rozpad silnika - wyrwane wirniki - przy tych parametrach zderzenia to się nie zdarza.

11.  Dezinformacja w sprawie czasu zdarzenia - gdy ma ono miejsce tuż przy lotnisku; nigdy coś takiego nie miało miejsca.

12. Udane rozpoczęcie manewru  go-arond  z wysokości poniżej 15 ma nad poziomem  podłoża; gdy absolutne minimum dla tych parametrów  to 30 m!!

13. Sporo  napompowanych kamizelek ratunkowych  - gdy  metalowa konstrukcja   rwała się  na strzępy.

14. Zniknięcie  rejestratora  K3-63

Tymczasem w zamachu na Prezydenta Mozambiku , który leciał samolotem Tu-134 a samolot zderzył się z podłożem przy z większej prędkości niż Tu-154 taki sam rejestrator - ocalał !!

- i to w dobrym stanie !!!

****

Zniknięcie rejestratora K3-63

Ważny dodatek:

Kolejna katastrofa  o parametrach zderzenia znacznie  ostrzejszych niż w Smolensku, w której w bardzo  dobrym stanie  przetrwał rejestrator K3-63  i dostarczył cennych   danych do analizy  jej przebiegu:

samolot  AN-24


Начиная с момента 7ч 02мин ЗОсек, самописец КЗ-63 зарегистрировал резкое, в течение 0.8сек, уменьшение значения перегрузки до -1.5ед., что полностью совпадает с записью МСРП-12-96, и последующее увеличение до 3.Вед. за 4.5сек. Дальнейшая регистрация перегрузки носит циклический характер с периодом 6...7сек и амплитудой от -2.2ед. до +4ед. (Заключение НТЦ). Аналогичный характер имеет и запись приборной скорости, амплитуда колебаний зарегистрированных значений которой составила от -200 км/ч до 450 км/ч с тем же периодом. Регистрация самописцем барометрической высоты носит аналогичный предыдущим параметрам колебательный характер с пиками, соответствующими периоду 6...7сек.


По зарегистрированным значениям можно сделать вывод о снижении ВС с высоты Нб~ 6000 м до 1600 м с вертикальными скоростями около 80...90 м/с

itd.

prędkość  zniżania  osiągneła  80-90 m/s

http://www.airdisaster.ru/reports.php?id=12



Lubię to! Skomentuj8 Napisz notkę Zgłoś nadużycie

Więcej na ten temat

Salon24 news

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka