quwerty quwerty
429
BLOG

Ślady na wrakowisku w Smoleńsku wykluczają wersję MAK/Laska .

quwerty quwerty Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 10

  Ta papuga jest martwa

Monthy Pyton

( O  raporcie MAK/Laska)

Wszelkie  próby ich ożywienia są z góry  skazane na porażkę.



Nowe szaty króla albo Nowe szaty cesarza (duń. Keiserens nye Klæder) – baśń napisana przez Hansa Christiana Andersena i opublikowana po raz pierwszy w 1837 roku.

Baśń opowiada o pewnym mającym słabość do strojów władcy, którego próżność, a ponadto próżność jego dworzan wykorzystują dwaj tkacze-oszuści. Przybywając do stolicy owego kraju ludzie ci rozpowiadają, iż potrafią utkać niezwykły materiał niedostępny dla oczu głupców i niezdolnych do sprawowania swojego urzędu. Gdy wiadomość trafia do uszu głowy państwa, ten szybko składa u nich zamówienie. Rzekomi tkacze pozorują pracę nie tkając w rzeczywistości nic, a wysłani do nich dworscy urzędnicy, nie chcąc dać się ośmieszyć i stracić stanowisk, udają, iż widzą cudowny materiał oraz przystają na opowieści oszustów. To samo zrobią wszyscy dworzanie. W rezultacie monarcha mając być ubrany w niezwykłe szaty, których rzekomego nałożenia dopilnowują sami ci oszuści, pokazuje się swoim poddanym bez strojów. Mieszkańcy stolicy jednak również nie widząc nic, wolą się do tego nie przyznawać, aż nagle o tym fakcie głośno mówi niewinne dziecko, dwór jednak nie zwraca na to uwagi.

 Podobnie różni oszuści usiłowali przez lata wmawiać  opinii publicznej że  w Smoleńsku mamy do czynienia ze zwykłym wypadkiem lotniczym.




Ślady na  wrakowisku  w  Smoleńsku wykluczają wersję MAK/Laska .

A  raczej  ich  brak.

   Brak  śladów  po dynamicznym  przesuwaniu się  ciężkich   fragmentów samolotu  po miękkim podłożu - o czym mowa jest  w  raporcie  Laska:

Raport końcowy – Załącznik nr 4. Geometria zderzenia samolotu 14/14

Po  uderzeniu  o  ziemię  górnej  powierzchni  lewego  skrzydła,  w  rejonie  lewej  gondoli  podwozia  głównego,  nastąpiło  oderwanie  od  kadłuba  lewej  części  centropłata.  Fragment  ten  obejmujący  elementy  konstrukcji  od  wręgi  nr  4  do  nr  16  przemieszczał  się  w  pozycji  odwróconej  i  zatrzymał  w  odległości  około  100  m  od  miejsca  oddzielenia  się  od  kadłuba.
 Prawa  część  centropłata  wyrwała  się  wraz  z  fragmentem  centropłata  lewego  (wręgi  nr  1    i nr 2) i przemieściła się do przodu na odległość około 90 m


Jeśli by ważące kilka ton fragmenty  samolotu  rzeczywiście  przemieszczały się po podłożu  tak jak w opisie  w raporcie Millera,  to byłyby  wyraźne  ślady w postaci  ciągłych, płytszych lub głębszych  bruzd   na  wrakowisku na drodze  domniemanego  ruchu centropłatów  na dużej części terenu , przez który  musiałyby przemieszać się  te elementy - a  nie jest nawet naruszona  trawka, gleba  jest  niewzruszona.

image

To  zdjęcie  już po usunięciu  większości  zalegających  uprzedni fragmentów - nienaruszona  trawa  i podłoże,



Którędy  niby  sunęły  ciężkie  elementy  kadłuba, centropłaty ?

image


Gleba  jest  naruszona  przede wszystkim tam gdzie  .. ją skopano.

image


A jak to wygląda  w  katastrofach ?

image

widoczna  ciągła( płytka)  bruzda , ślad  ruchu po ziemi  niezbyt ciężkiego samolotu(  rzędu  1 tony)  łatwo  identyfikowalny;

 trawa wyrwana, podłoże  naruszone.


Podobnie  tu:

image


albo tak:

image



Komisja Laska zignorowała  ślady  na ziemi  ( ich brak)

- gdyby  je uwzględnili   nie mogli  by  opublikować   raportu  w tej  postaci  i w tej narracji  jak to  miało  miejsce.



Trawa  i podłoże  wokół  centropłatów od strony,   z której  wg    komisji   Laska   te elementy  się przemieszczały  ...

..są nienaruszone.image

Rejon  centropłatów  po paru  dniach przy  wywożeniu  fragmentów  samolotu, widoczny  pas  nie naruszonej  trawy wiele  metrów  przed  miejscem spoczynku  centropłatów; widoczny  i zaznaczony  na powiększeniu  niżej.

image

image

Z raportu MAK:

Raport końcowy   Tu-154M  numer boczny 101 Rzeczpospolitej Polskiej MIĘDZYPAŃSTWOWY KOMITET LOTNICZY    89

 Podczas przemieszczania się samolotu po powierzchni ziemi z kursem około 230º nastąpiło dalsze niszczenie samolotu.

tylko że...

 Nadzorujący  wrakowisko  i  przygotowanie  narracji   MAK  nie dopatrzyli  doprowadzenia   go do stanu  odpowiadającego  narracji MAK;   


tu  widać , że dopiero  przekopywanie  terenu  skutkowało w tych  miejscach   poruszeniem  gleby:

image


Co z tym faktem  zrobić?


To już  zadanie dla  Podkomisji i Prokuratury.




quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka