Piotr Strzembosz Piotr Strzembosz
242
BLOG

Płatne spoty a polityczne idee

Piotr Strzembosz Piotr Strzembosz Polityka Obserwuj notkę 4

Publicysta Rzeczpospolitej Piotr Gabryjel w dzisiejszym felietonie pt. „Jeszcze bardziej równi i jeszcze bardziej równiejsi” narzeka, że kampania wyborcza bez płatnych spotów wyborczych będzie pozbawiona możliwości prezentacji „idei politycznych” („większość parlamentarna odniosła kolejne zwycięstwo nad wolnym rynkiem idei politycznych”). Może redaktor Gabryjel ma więcej kanałów TV ode mnie, a może widzi inne spoty niż ja, ale doprawdy trudno mi dopatrzeć się w reklamach wielko powierzchniowych (o których też wspomina)  i spotach telewizyjnych debaty, wymiany poglądów i klarownych idei politycznych.

W powyższej kwestii nie zgadzam się z Autorem felietonu, ale zgadzam się całkowicie ze stwierdzeniem, że rozkład głosów na optujących za lub przeciw płatnym spotom (i bilbordom) zależy od tego, czy dane ugrupowanie parlamentarne będzie czy nie beneficjatem tego prawa.
Poruszanemu problemowi poświęciłem jeden ze swoich tekstów:

http://fronda.pl/news/czytaj/strzembosz_fasada_demokracji

***

http://blog.rp.pl/gabryel/2011/02/04/jeszcze-bardziej-rowni-i-jeszcze-bardziej-rowniejsi/

Były radny Sejmiku Województwa Mazowieckiego, autor kilku scenariuszy filmowych i kilkuset artykułów, miłośnik kina, teatru i ogrodów botanicznych. 

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (4)

Inne tematy w dziale Polityka