Animela Animela
2089
BLOG

Donald Tusk ostrzega

Animela Animela Donald Tusk Obserwuj temat Obserwuj notkę 64

Uważam, że ludzie Platformy Obywatelskiej są dotknięci darem prorokowania. Bronisław Rubaszny wiedział, że śp. Lech Kaczyński gdzieś poleci i wszystko się zmieni, Palikąd skądinąd wiedział, że Komorowski pójdzie na polowanie i wróci ze skórą prezydenta Kaczyńskiego, Sikorski przepowiedział, że watahy pisowskie zostaną dorżnięte, a Donald Tusk poniósł w Polskę informację, że pisowskie dinozaury wyginą. No i proszę, jak się wszystko sprawdziło? O, a jeszcze Tusk zdołał przewidzieć w swoim przemówieniu po katastrofie smoleńskiej, że wszyscy zginęli NAD Smoleńskiej.

Prorocy, jak nic!

W tej sytuacji, nauczona smutnym doświadczeniem, zwracam szczególną uwagę na ewentualne kolejne proroctwa z ust tak uzdolnionego proroka, jakim jest Tusk Zbawiciel: no i proszę - doczekałam się! Tusk przestrzegł dziennikarkę, że w Polsce dojdzie do strasznych rzeczy. Musi dojść! Co prawda Tusk, niczym starożytna Pytia, winą za te straszne rzeczy obarcza telewizję publiczną, ale to już taki urok tego człowieka. Jesgo słowa ZAWSZE trzeba odczytywać na odwrót. Na ten przykład - że nie podniesie podatków oznaczało, że podniesie podatki; że nie podwyższy wieku emerytalnego oznaczało, że - oczywiście - podwyższył wiek emerytalny. No a w przypadku każdej afery Tusk brał na siebie pełną odpowiedzialność, co - tak, mają Państwo rację - znaczyło, że nie bierze żadnej.

Oczywiście nie mam pojęcia, jakie straszne rzeczy Tusk ma na myśli. Może to jakiś Cyba-II, tym razem z większym pistoletem, gotowy zastrzelić Jarosława Kaczyńskiego? A może, może, gdzieś w zaprzyjaźnionym warsztacie rosyjskiego przyjaciela PO, szykuje się w sposób odpowiedni samolot, którym znów ktoś, gdzieś, ma polecieć, żeby się wszystko zmieniło? Czy, dajmy na to, Gajowy Bronek otrzepuje z kurzu starą, wierną fuzję i szykuje się upolować i wypatroszyć JarKacza? Nie wiem - ja zdolności prekognicyjnych nie mam. Wiem za to, że po złowieszczych słowach Donalda Tuska cała krew mi odpłynęła z twarzy.

Wzmocnijcie ochronę rządową, przestrzegajcie procedur, skupcie się na przechodzeniu przez ulicę na zielonym świetle - Donald Tusk był WYRAŹNIE PRZEKONANY o nieuchronności stania się tych strasznych rzeczy.

Jestem pewna, że on wie, co mówi!

https://twitter.com/Cenckiewicz/status/1412397511021563908

Animela
O mnie Animela

Jestem człowiekiem - przynajmniej się staram.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka