Animela Animela
512
BLOG

Panowie, powiększajcie penisy!

Animela Animela Polityka Obserwuj notkę 29

Jest taka historia: dzielni medycy-urolodzy wykryli, że skutkiem ubocznym przechorowania Covid-19 (długim ogonem? ...) może być skurczenie się penisa - pewnemu panu ubyły aż 4 centymetry. Przyznaję, że to sporo i szkoda tracić ciało w sposób niekontrolowany - zwłaszcza, że wcześniejsze doniesienia twierdziły, że po zaszczepieniu się preparatem mRNA (ale tylko tym!) nie tylko męski klejnot się wydłuża i pogrubia, ale w ogóle: erekcja jest mocniejsza, dłuższa i bardziej intensywna. A ponieważ od początku pandemii sporo się nazbierało tych różnych doniesień na temat tego, jak straszliwą rzeczą jest bezobjawowo przejść Covid-19 i jak wspaniałą mieć skutki uboczne po szczepieniach, pokusiłam się o niewielką rekapitulację.Postaram się materię uporządkować i podzielić na przydatne, przejrzyste, rubryki:

Skutki uboczne preparatów mRNA u mężczyzn:

- powiększenie penisa, wzmocnienie erekcji: jak po niebieskiej tabletce, na zawołanie,

- pojawienie się nowych zębów w miejsce plombowanych i implantów,

- rzeźba ciała zmienia się na identyczną jak u Arnolda Schwarzennegera, co jest połączone ze zrzuceniem tłuszczyku,

- siła jak u Ursusa,

- nabycie umiejętności sztuk walki na poziomie Bruce'a Lee,

- samoistne odpadnięcie brodawek i innych brzydkich zmian skórnych,

- generalnie: facet zaczyna mieć branie niczym Gregory Peck.

Skutki uboczne przechorowania Covid-19 u mężczyzn:

-zespół niespokojnego odbytu,

- zmniejszenie penisa połączone z mniejszą wydolnością seksualną,

- wypadanie zdrowych zębów,

- pojawienie się brodawek i innych brzydkich zmian skórnych,

- zmniejszenie masy mięśniowej,

- utrata sił żywotnych,

- zanik umiejętności i chęci do ćwiczenia sztuk walki.

Skutki uboczne preparatów mRNA u kobiet:

- powiększenie piersi,

- utrata wagi,

- zanik cellulitu,

- nogi jak u Tiny Turner,

- pupa jak u Jennifer Lopez,

- włosy jak u Wioletty Villas,

- nabycie sex appealu Marilyn Monroe.

Skutki uboczne przechorowania Covid-19 u kobiet:

- zanik piersi połączony z ich obwisłością,

- pojawienie się cellulitu,

- wypadanie zębów,

- zespół ruchliwego odbytu,

- pojawienie się brodawek i innych brzydkich znamion,

- wypadanie włosów,

- łamliwość paznokci,

- generalnie: kobieta zaczyna wyglądać jak Sylwia Spurek.

Konkluzja:

Już parę razy pisałam, że mój osobisty małżonek przyjął był, w pierwszym możliwym terminie, trzecią dawkę preparatu mRNA (z dobrym skutkiem - nie choruje, podobnie jak ja, która nie wzięłam ani jednej dawki). Po przeczytaniu artykułu o powiększeniu się penisa po szczepionkach najnowszej generacji zapytałam go złośliwie, czy zauważył u siebie efekt powiększenia. Mężczyzna mojego życia uśmiechnął się leciutko (wypisz-wymaluj Gregory Peck!) i stwierdził, że to ja jestem osobą najbardziej kompetentną do wypowiadania się na ten temat. Uznałam, że jest to całkiem rozsądne podejście, przeprowadziłam więc bardzo rzetelne, skrupulatne, wyczerpujące badania i uznałam, że nie - u niego ten efekt nie zadziałał. Nie to, że się skarżę; co to, to nie - po trzech dekadach zgodnego i satysfakcjonującego pożycia małżeńskiego byłaby to hipokryzja. Niemniej, gdyby faktycznie mąż został powiększony w pewnym zakresie, można byłoby rozważyć karierę w filmach dla dorosłych: ostatecznie przy obecnych cenach i groźbie dalszego ich wzrostu byłoby to nie do pogardzenia ...

Ciekawi mnie tylko, czemu producenci i akwizytorzy preparatów z mRNA nie zachwalają ich użyteczności tym, co media kolportują bezkarnie od wielu miesięcy!


Animela
O mnie Animela

Jestem człowiekiem - przynajmniej się staram.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka