Animela Animela
322
BLOG

Kastowe ubożuchne święta II

Animela Animela Polityka Obserwuj notkę 1

Rzadko mi się zdarza polecać własne notki, ale dziś tak właśnie zrobię, bo uważam, że kwestia jest istotna: https://www.salon24.pl/u/polityka-od-kuchni/1272631,kastowe-ubozuchne-swieta

Święta się skończyła, a kasta głodna - bardzo, ale to bardzo proszę pamiętać o wysłaniu stowarzyszeniu "Wolne sądy" smakowitych resztek z Państwa stołu (adres w linkowanej notce).

Chrześcijanie nie mogą pozwolić, aby bliźni cierpieli aż taki niedostatek, jak prawnicy z kastowego stowarzyszenia! Ja specjalnie na tę okoliczność jeszcze w Wilię odłożyłam co nieco produktów, tych najświeższych, nieruszanych, i schowałam do lodówki. Nawet kasta będzie zadowolona!

Animela
O mnie Animela

Jestem człowiekiem - przynajmniej się staram.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka