Animela Animela
369
BLOG

Kublikacja "Gazety Wyborczej"

Animela Animela Polityka Obserwuj notkę 6

Najpierw Wyborcza podała listę filmów zakazanych w TVP przez PiS, potem internauci Wyborczej udowodnili, że Wyborcza kłamie, bo filmy jednak BYŁY emitowane, a teraz żołnierz frontu propagandy, Agnieszka Kublik, tłumaczy, dlaczego Wyborcza, choć skłamała, to jednak jakąś tam rację miała. Bo np. godzina emisji nie spodobała się w reżyserce ... tfu, reżyserce, ta nowomowa bełta mi błękit w mózgu - nie podobała. Albo, dajmy na to, kanał, w który film został wpuszczony:-)

Wyborcza, zwana też pieszczotliwie Aborczą, nie pierwszy raz ciałem swych żołnierzy wygina się w chińskie S, a ja niezmiennie, od lat, jestem pod wrażaniem. Właśnie w tej chwili na ich stronie widzę akcję "50 śmiałych kobiet". Niniejszym rekomenduję panią Kublik jako laureatkę. Gdybyż ona to gigantyczne salto morale wykonała po raz pierwszy, mogłabym mieć wątpliwości, ale ta pani takie akrobacje wykonuje nie od dziś - wystarczy sobie przypomnieć publikacje smoleńskie.Za nieustanne i zjawiskowe nadwerężanie kręgosłupa moralnego kobieta niewątpliwie zasługuje na jakąś spektakularną nagrodę.

Animela
O mnie Animela

Jestem człowiekiem - przynajmniej się staram.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka