Animela Animela
2179
BLOG

Dowcipy polityczne II

Animela Animela Humor Obserwuj temat Obserwuj notkę 31

Najkrótszy dowcip świata? Platforma Obywatelska.


Ulicą idzie staruszek. W pewnej chwili potknął się i upadł. Podchodzi do niego Rafał Trzaskowski i pomaga mu wstać.
- Bardzo panu dziękuję - mówi staruszek. - Jak mogę się panu odwdzięczyć?
- Niech pan w najbliższych wyborach odda swój głos na mnie.
- Ależ panie, ja upadłem na d..., a nie na głowę!


- Co to, gazdo, wstąpiliście do partii?
Góral spogląda na swoje kierpce i odpowiada:
- Nie, to chyba co innego śmierdzi.


Nauczycielka mówi do ucznia:
- Jasiu, nie wolno ci palić papierosów, przecież jesteś dopiero w 3 klasie.
- Tak, proszę pani, ale Wałęsa jak był w 3 klasie to już palił.
- Owszem, Jasiu, ale Wałęsa miał już wtedy skończone 18 lat.


Druga w nocy - do drzwi Grzegorza Schetyny puka narąbany jak bela gość.
- Czego pan chce o tak późnej porze?!
- Chccee wstąpić do Platformy Obywatelskiej i to od zaraz - bełkotliwym głosem zakomunikował.
- Panie, jest druga w nocy, przyjdź pan jutro rano do biura poselskiego, przynieś pan zdjęcie i nie będzie problemu.
- Nie ma mowy, ja chcę teraz i już, od zaraz - zdjęcie mam przy sobie...
Przekomarzał się tak bitą godzinę - Schetyna w końcu zmiękł. Gość otrzymał legitymację i już miał iść do domu - przewodniczący jednak zatrzymał go i pyta, dlaczego mu tak zależało na wstąpieniu w szeregi PO. - A bo panie to było tak: wróciłem wcześniej z delegacji, wchodzę do domu, patrzę, a tu żona na środku pokoju z sąsiadem..., wchodzę do pokoju córki, a ta z dwoma facetami na raz, wpadam do pokoju syna, a ten w najlepsze ze swoim kolegą z ławki... Stanąłem na środku pokoju i wrzasnąłem na całe gardło:
- TACY JESTEŚCIE, TAK? TO JA WAM K...A TERAZ WSTYDU NAROBIĘ!



Sławomir Nitras prowadzi samochód na niemieckiej autostradzie pod prąd. Zatrzymuje go policjant, a europoseł wymiguje się od mandatu mandatem :) europoselskim - po czym robi konferencję prasową i oznajmia, że działania niemieckiej policji wpisują się w kampanię wyborczą.


Na korytarzy sejmowym do posła Rafała Trzaskowskiego podchodzi poseł Patryk Jaki. - Cześć Rafał! Wiesz, że masz jeden bucik czarny, a drugi brązowy? - Trzaskowski patrzy z troską na buciki i odpowiada Jakiemu: - Wiem - ale co najdziwniejsze, to w domu mam identycznie: jeden but czarny, a drugi brązowy ...


Od czego zaczyna dzień sztab wyborczy Platformy Obywatelskiej? Od telefonu do sztabu wyborczego Prawa i Sprawiedliwości z pytaniem: "Co dziś możemy dla was zrobić? ..."


Nauczycielka pyta ucznia:
- Jasiu, dlaczego napisałeś, że odległość geograficzna to rzecz względna?
- Bo kiedyś najbliższa droga do polskiego parlamentu wiodła przez Moskwę, a teraz wiedzie przez Brukselę.


Dzwoni Obama do Putina i mówi :
- Słuchaj, musimy zmienić strefy czasowe na takie same! Wczoraj dzwoniłem do Chin z życzeniami, a okazało się że urodziny były
wczoraj...
Putin na to:

- To co ja mam powiedzieć, jak dzwoniłem do Polski z kondolencjami, a okazało się że samolot jeszcze nie wystartował...


- Co robi Japończyk, gdy chce otrzymać podwyżkę?
- Pracuje jeszcze lepiej niż dotychczas.
- A co robi Polak, gdy chce dostać podwyżkę?
- Strajkuje.


- Kiedy odbyły się pierwsze w świecie wybory według unijnego wzorca?
- W raju, gdy Pan Bóg stworzył kobietę, przyprowadził ja do Adama i powiedział:
"Wybierz sobie żonę"


Wałęsowie poszli do ZOO i nagle Danuta zauważyła:
- Lechu, patrz tu jest gęś, może byśmy ja wzięli, upiekli, byłoby dla wszystkich na parę dni.
Na to Lechu:
- Głupiaś, to nie jest gęś, tylko pelikan i z tego się robi atrament.


- Co to jest jaszczurka?
- Krokodyl, który przeżył pierwszy rok planu Balcerowicza.


W Baden-Baden spotykają się Putin, Obama i Tusk. Po oficjalnych rozmowach popijając zagaduje Obama:
- Słuchajcie, co byście mi poradzili, jeden z moich ministrów jest narkomanem, ale nie wiem który!
Na to Putin:
- I co to za problem? Jeden z moich jest w mafii, też nie wiem który, to chyba gorzej, nie?
Wtedy Tusk:
- No kochani, to jeszcze nic, u mnie któryś jest fachowcem, i też nie mam pojęcia, kto...


- Kiedy się skończy era Solidarności?
- Gdy  Andrzej Gwiazda przyjdzie wraz ze stoczniowcami na ulicę Polanki i przeskoczy ogrodzenie, za którym stoi willa Wałęsy.

Animela
O mnie Animela

Jestem człowiekiem - przynajmniej się staram.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości