Animela Animela
1598
BLOG

Największy przegrany wyborów samorządowych

Animela Animela Wybory Obserwuj temat Obserwuj notkę 52

PiS czy Platforma Obywatelska? Kto więcej zyskał, a kto więcej stracił? A może Lubnaerowa wykropkowana, praktycznie już wchłonięta przez Schetynę i strawiona, ale jeszcze nie wydalona? A może "Razem" Zandberga? ...

Otóż - nic z tego. Największym przegranym tegorocznych wyborów samorządowych jest córka Jolanty Brzeskiej!

Przyznam, że ja nawet nie jestem w stanie wyobrazić sobie, co dziś czuje kobieta, której matka została zamordowana - spalona przez mafię reprywatyzacyjną, a która dziś musi patrzeć na jednego z członków tej mafii, jak triumfuje w Warszawie ... Chodzi o ulicach Warszawy - obok tych kamienic, których lokatorzy byli wywalani na zbity pysk przez członków partii Trzaskowskiego i myśli: połowa z tych ludzi pluje na mnie, na tych wywalanych na bruk, na grób mojej matki. Połowa mieszkańców Warszawy zagłosowała na mafię reprywatyzacyjną!

Przyznam, że dla mnie ta sytuacja jest nie do pojęcia. Sama znam osoby, które głosowały na Trzaskowskiego, i zastanawiam się, co nimi kierowało. Przecież nie wszyscy należą do mafii. To niemożliwe. Może rodzina? To by wiele tłumaczyło, ale i tak ...

Tak trzeba stawiać sprawę, bo tak ona wygląda w rzeczywistości: w Warszawie wygrała mafia i to będzie determinować losy stolicy przez najbliższe lata.

Szok!

Animela
O mnie Animela

Jestem człowiekiem - przynajmniej się staram.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka