prosty wariant wykresu
prosty wariant wykresu
quahadi quahadi
238
BLOG

Sars-cov2: wczoraj maks.

quahadi quahadi Koronawirus Obserwuj temat Obserwuj notkę 15

Wczoraj +545, maks. Tym samym zgubił się sens mojego rozumienia przebiegu epidemii (wg. fal Elliott'a).

Nawet gdyby ten wynik był pojedyncza wyspą, nie zmienia to faktu, że źle mam ułożony porządek fal, czyli moja teoria przeczy faktom. W trendzie spadkowym ilość zarażeń ma maleć!.

Tłumaczenie, że to punktowe ogniska zarazy (DPS-s, służba zdrowia itp) nie jest satysfakcjonujące. 

Jeśli źle działając lokalnie, miejscowo,  da się tak zdecydowanie wpłynąć wynik ogólny, to znaczy że metoda się nie sprawdza lub ja używam jej w błędny sposób. 

Do piątku 17-04 /+461 jeszcze analiza się broniła, od tej niedzieli już nie, więc tym sam kończę tą nierówną działalność.

Zasugerowano mi bym zajął się wykresem, który jest dla mnie bardziej zrozumiały - co niniejszym czynię.


Pzdr i zdrowia życzę! 

quahadi
O mnie quahadi

burak, amator, gracz przypadkowy, a czasem skuteczny wygrane rozdanie, to kwestia wiary w zwycięstwo, reszta jest, hihi, tylko zimną logiką i techniką rozgrywki     wyjęte z Waszych komentarzy ;-)   "Stale tam zaglądam. Wciąż w nadziei, że wreszcie coś zrozumiem, nawet błysnę rozwiązaniem....."   "chyba powinienem wnioskować o zbanowanie całego bloga quahadi, bo jest wybitnie niebezpieczny dla zdrowia psychicznego i nawet fizycznego"   "Na oko nie ma problemu" i " ...to mi zasugerował były Mistrz Europy Open. Ale też był zmęczony upałem." "sytuacja jest o tyle prosta, co prawie beznadziejna"   "przy układzie ..., to ciemność widzę... ale jeszcze pomyślę :)"   i to jest właściwe podejście do problemu ;-)     NA TYM BLOGU MOŻESZ PISAĆ I GADAĆ PRAWIE O WSZYSTKIM POD WARUNKIEM: 1/ ŻE PISZESZ  RÓWNIEŻ O BRYDŻU; 2/ ŻE LOGICZNA ARGUMENTACJA JEST WCHŁANIANA     I ANALIZOWANA     PRZEZ TWOJE NIEDOMYTE KOMÓRKI; 3/ ŻE NIE BOISZ SIĘ POPEŁNIAĆ BŁĘDÓW,   4/ ŻE WIESZ , ŻE JA CZASEM     "LUBIĘ PODYSKUTOWAĆ"     s - spades = piki,   h - hearts = kiery, d - diamonds = kara c - clubs = trefle   Tabela rozkładu kolorów: ku wiecznej chwale Tego barda Tradycja: Quasimodo:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości