rk1 rk1
556
BLOG

Warszawski Protest Rodziców - byłem.

rk1 rk1 LGBT Obserwuj temat Obserwuj notkę 30


Byłem. Krótko, w przelocie (wyrwałem wczesniej z roboty), niecałe poł godziny.
O postulatach itd nie będe pisal - bo wiadomo o co chodzi. tylko wrażenia:


Ludzie: Nie za dużo, kilkaset osób, więcej osób starszych, ale byli też rodzice z dziećmi, wózki. Nie było widać młodzieży.
Było spokojnie. Hand-mejdy obok "komercyjnych" transparentów. Dobre nagłośnienie.
Najlepsze wystąpienie: Siarkowska (tu gratulacje i życzenia zdrowia: czwarta pociecha w drodze.. :)

Kontrdemonstracja: znikoma, ale głośna. kilka szczekaczek, z wielką flagą (tak sie robi wrazenie ze towarzycha jest więcej). Młodzieżówka (ci sami co na imprach eco, antifa, manifa itd) + weterani (Płatek, Kudłaty, Obywatele) - razem ok. 20 osób.
Nie było wulgarnych haseł i zachowań.

Policja: pochwalam. bardzo szczelnie, radiowozami, odseparowali kontrmanifestacje. ale mozna było przenikać
+ byli bardzo uprzejmi ("czy Pan chce przejść?, Proszę sie odsunąc bo jedzie radiowóz".. po prostu wersal)
+ była jedna bardzo ładna policjantka :D

Żadnych potyczek miedzy obiema grupami, mimo drobnych prowokacji ze strony tęczowych
(zagłuszanie szczekaczkami, nieskuteczne). Impreza znacznie liczniejsza niż ostatnio na rondzie Dmowskiego
(gdzie dla feministek Ratusz wyłączył ruch w centrum miasta w godzinach szczytu),
a bez żadnych utrudnień w ruchu na Placu Bankowym. Można? można..
no ale.. szkoda słów.

Acha: na własne oczy zobaczyłem dziennikarza TVP Radka Poszwińskiego, kiedyś chyba blogera tutaj,
obecnie aktywnego twitterowicza  https://twitter.com/bogdan607 - źródło szybkich i sprawdzonych informacji.
Chyba go zaskoczyłem pytając, czy On to On. Siebie też (nie mam w zwyczaju zaczepiac nieznajomych)
bo się nie przedstawiłem - ale przybiliśmy sobie piąteczke :)






EDYCJA NOTKI:


== Dwóch młodych ludzi dostało się przed podium, z którego przemawiali
uczestnicy demonstracji zorganizowanej przez Centrum Życia i Rodziny i
skandowali: „dość nienawiści”. Doszło do przepychanki. Interweniowała
policja. Funkcjonariusze wyprowadzili kontrmanifestantów.  ==

a tego juz nie widzialem.
ale domyślam sie ktorzy "młodzi ludzie" - to to towarzystwo tam było:

https://rk1s24.wordpress.com/2017/11/28/drzyj-jmrektorze-ty-faszystoska-przyczyno-i-symptomie/

są na każdej deMOkratycznej imprezie


-





rk1
O mnie rk1

https://rk1s24.wordpress.com/ ------ to już historia. blog nieaktywny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo