rk1 rk1
300
BLOG

Elektorat liberalny (preferencje)

rk1 rk1 Wybory Obserwuj temat Obserwuj notkę 27


Elektorat liberalny (preferencje)

..takie słyszy się rozmowy:


- Jestem liberałem, wolność wszelaką cenię i dlatego wolę faszystów niż lewaków. Faszyści parszywi są, brzydko mówią i mieszają przeciwników z błotem. Lewaki ładne, schludne i hop-do-przodu, ale kneblują oponentów i wtrącają do lochu, bo ich system wartości nie pozwala im zabijać. Dopóki nie dorwą się do władzy..


- pogłębiona analiza politologiczna zasłyszana podczas podróży
Kolejami Mazowieckimi z Wolnego Miasta Warszawa na Rodos.



Tandem Bosak-Biedroń jako zalążek nowej jakości politycznej
(zagrażającej ponad trzydziestoletniej dominacji blablabla..) nie był rozważany.
Najwidoczniej za mała dawka przemiennie oglądanego TVPinfo i TVN24.



Ponieważ na Rodosie kiepski zasięg, dla wielbicieli grania-w-gre
przygotowałem zestaw DIY: proszę wpisać swój komentarz
i samemu wybrać sobie komentarz-odpowiedz,
która Cie najbardziej usatysfakcjonuje:
a) następny proszę,
b) dziękuję za pierwszy merytoryczny komentarz
c) to temat na oddzielną notkę,
d) zobaczymy po wyborach,

Jestem przekonany, że sobie poradzicie:)



PS podobno w Wielkich Miastach okrutnie potaniały trufle.
Wina PiSu!

-

rk1
O mnie rk1

https://rk1s24.wordpress.com/ ------ to już historia. blog nieaktywny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka