echo24 echo24
1406
BLOG

Nad Polską powiało grozą i psy się rozwyły

echo24 echo24 Pogoda Obserwuj temat Obserwuj notkę 125

UWAGA! Trudny przekaz, tylko dla kumatych!

Przez tę cholerną zmianę czasu obudziłem się jakiś taki zmiętolony. Na domiar złego za oknem wisiała szarobura mgła odbierająca chęć do życia i działania. W sypialni panował półmrok, zaś o parapet dudniły krople deszczu. Nie dziwota tedy, że odechciało mi się zwlec z wyra. Za oknem złowieszczo jęczała wichura. W jakimś aucie włączył się alarm i psy się rozwyły.

Słowem totalna deprecha i nic tylko się pochlastać.

Włączyłem TVP Info. Chmurny spiker informował, że Polska dostała się w kleszcze paskudnego niżu, a od dzisiaj czekają nas opady deszczu, pluchy i zawieruchy, przenikliwe ochłodzenie, burze gradowe i opady śnieżnej krupy.

Chyba się od nas Bóg odwrócił, - pomyślałem.

Wszakże wszystko się wyjaśniło, jak się przełączyłem na TVN24, gdzie szczebiotliwie rozradowana pogodynka robiąc oko do telewidzów oznajmiła z wyraźną satysfakcją w głosie, że ten pieprzony niż nosi nawę „Jarosław”.

Miłego dnia Państwu życzę,

Krzysztof Pasierbiewicz (em. nauczyciel akademicki i niezależny bloger oddany prawdzie i sprawom ważnym dla polskiego państwa)


echo24
O mnie echo24

emerytowany nauczyciel akademicki, tłumacz, publicysta, prozaik,

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości