Siukum Balala Siukum Balala
959
BLOG

Pan Bóg kule nosi, a Pasierbiewicz notką strzela

Siukum Balala Siukum Balala Społeczeństwo Obserwuj notkę 102

image

- Halo ! Jędrek ! Halooo !

- Słucham, kto mówi ?

- A to ty ? So, so, sorry, ale hałas tu jest

- A co ty się tak po angielsku jąkasz ?

- Co już miałaś Wyborczą w ręku ? Nie denerwuj mnie.

- Gdzie jesteś ?

- W Gogolinie mam spotkanie

- Wracaj natychmiast do domu

- Spokojnie, czemu masz taki podniesiony głos ?

- Wejdź na salon24 to się przekonasz

- Co się stało ?

- Wejdź to się przekonasz

- Nie wejdę bo mam tylko jedną kreskę zasięgu, za wolno chodzi

- Mów co się stało

- Pasierbiewicz wrzucił notkę. Zaorał ciebie dokumentnie. Wybory w maju masz pozamiatane

- Szlag jasny by trafił. Możesz mi wierzyć lub nie, ale ja się tej notki od pewnego czasu spodziewałem.

- A mówiłeś, że teściu go spacyfikuje po starej znajomości z AGH

- Próbował, ale nie z nim te numery Brunner. Tak odpowiedział ojcu. Na koniec mruknął jedynie : następny proszę.

- Więc to prawda co o nim kwiaciarki na Rynku mówią ?

- Tak, jest Niezawisły, nieprzekupny i Polska leży mu na sercu

- Co robimy ?

- Wracam do domu. Kupię po drodze w " Pedeciaku " dwie walizki na bagaż rejestrowany Wizzaira

- Dlaczego Wizzaira ?

- No przecież nie mam karty lojalnościowej na Lufthansę, wszystko zgarnęli ludzie Tuska. Tylko Budapeszt nam został.

- Myślisz, że Orban da nam azyl ?

- Powinien. Przecież po tym co nawywijałem ostatnio, na Izrael nie ma co liczyć.

- Czy ja tam pracę dostanę ?

- Najwyżej będziesz dojeżdżać do roboty w Rumunii. W Siedmiogrodzie mówią po niemiecku.

- Jedna notka ! Jedna notka i wszystko poszło w p....u.

A miało być 47,7 % w I turze.

- Pasierbieeewicz ! Ну, погоди !

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo