Siukum Balala Siukum Balala
4421
BLOG

Ilu diabłów mieści się na Placu Zamkowym ?

Siukum Balala Siukum Balala PO Obserwuj temat Obserwuj notkę 234

image

Jestem w Polsce. Jestem zadowolony. Dziś zrobiłem sobie przerwę w imprezowaniu, bo ile można zajmować się przyjemnościami ? Czasem trzeba zająć się sprawami poważniejszymi. Sprawami ważnymi dla blogera niezależnego i oddanego sprawom ważnym dla Rzeczpospolitej. 

Obserwowałem dziś manifestację zorganizowaną przez Donalda Tuska z poruczenia mocodawców znad Szprewy i napiszę tak : zderzyłem się z problemem, z którym mocował się już Tomasz z Akwinu, czyli ilu diabłów mieści się na łebku od szpilki. Podobno w wersji łagodniejszej było ilu aniołów, bo diabeł to wszak upadły anioł. Jednak pozostańmy przy diabłach, bo widząc triumwirat Lempart - Miller - Hołdys nijak anioła dostrzec nie potrafię, choć upadłość dostrzegam. Zatem ilu diabłów mieści się na Placu Zamkowym ? Jestem pod wrażeniem precyzji z jaką wyliczono ilość uczestników manifestacji przeciw Konstytucji RP. 

100 tysięcy uczestników naprawdę robi wrażenie. 

Sprawdziłem z dość dużą precyzją i z użyciem reguł matematycznych ( bloger Jaworski potwierdzi ) W manifestacji podważającej prymat Konstytucji RP wzięli udział głównie młodzi ludzie i jedna 94 - letnia " powstanka " ( za Gazetą Wyborczą ) Przyjąłem, że młodzi, wykształceni ludzie, wysportowani, grający w squasha podczas " meal brejków " w korpo mają średnio 85 cm w pasie. 85 cm/ przez liczbę П czyli 3,14 ( bloger Jaworski zna do 80 miejsc po przecinku, co jednak nie ma wpływu na liczebność manifestacji w Warszawie ) Zatem uśredniona i zaokrąglona średnica każdego z uczestników tego niezwykłego eventu, wymierzonego w KOD = 27, 07 cm, więc demonstranci ustawieni na styk tworzą rządek o długości 81.21 cm. Na metrze kwadratowym zmieścimy zatem trzy rządki demonstrantów grających w squasha w czasie " meal brejku " w swoich korpo. Pozostaje do rozdysponowania ok 18 cm rezerwy, przydzielone każdemu z uczestników 6 cm daje luz i pozwala na regularne wykrzykiwanie za Władkiem F. z Wrocławia hasła *****PiS. Na każdym metrze kwadratowym mieścimy 9 demonstrantów. Matematyka jest królową nauk i nigdy nie zawodzi. Powierzchnia Placu Zamkowego to 1,1 ha ( za Wikipedią ) 

1,1 ha = 11000m2 x 9 = 99000 tysięcy demonstrantów. Precyzja wyliczeń warszawskiego ratusza powala. I co pisiory, łyso wam teraz ?

image

... a liczba ich 100 tysięcy 

image

Bezradny dron. Ukręć tu 100 tysięcy 



Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka